Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
karel | 04.03.04. |22:35|
čau, máte prosím někdo zkušenost s tímhle: 1) po vyřazení kvaltu spadnou otáčky až k nule (cukne v servu a brzdách), odkud se většinou odrazí zase nahoru a pomaleji padají k volnoběhu, ale občas se taky neodrazí a motor zhasne, i za tepla. 2) po teplém startu (teplměr vodorovně) se volnoběh urputně drží na 1500/ min a sleze až po několika minutách jízdy.
Jde o 9000 2,0T r. 87 Díky za poradu - a doufám, že se nebude týkat elektroniky :-((
Satan | 08.03.04. |16:41|
Karle něž se dáš do resekce elektroniky,zkontroluj podtlakové hadice a by-pass ventil!Nezapomeň,že člověk má sklony hledat závadu tam kde tomu nejméně rozumí,tak napřed zkontroluj základní věci!
Tomik | 05.03.04. |09:05|
Bohuzel, zcela souhlasim, ze je to elektrika. Pridal bych jeste moznost spatneho (mozna jen spinaveho) massmetru - Machacek tomu rika vaha, proste prutokomer vzduchu v sani. To cuknuti je od skoro mrtveho motoru, tak bacha na bezpecnost (idealni je to pri sjezdu z dalnice) - podobne problemy mely LPT, ale tam se to resilo novou jednotkou.
mára | 05.03.04. |07:42|
volnoběžný ventil :o)
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz