Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Colmsson | 15.09.03. |14:17|
Vážení, k těm co pořád hledají tu správnou garáž k péči o své milované vozíčky, bych si dovolil v kostce zhrnout potíže našeho '85 900 T16S. Již v předchozích svých příspěvcích jsem se zmínil o nedoktnutelnosti pražské pobočky SKUO - tedy přesněji p. Šponara a hochů ( neskonale díky za trpělivost a nasazení v kritických časech - zvláště při žhavení drátu o pozdních pátečních odpoledních a akceptování občas zhoršené platební morálky ...:)) ? na tom trvám. Vlastně od začátku našeho vlastnictví výše uvedeného stařečka jsme (doufám už) měli potíže s nepředvídatelnou nemožností nastartovat. jednou za čas se prostě stalo, že jste nedostali z kina, z chaty, z práce, do hospody... prostě nešel natočit! Startér točí a motor nechytne! Nechali jste ho den stát a pak zase šlapal jako by nic! Postupně jsme v Ústí vyměnili snad všechno - rozdělovač, cívku, zapalování, kabely, relé u řídící jednotky atd... Poslední měsíc se to už tak stupňovalo, že často jsem neujel ani 10 km. V této fázi musím "ocenit" postoj ústeckého servisu, který to nechávalo naprosto v klidu (nutno však objektivně podotknout, že předchozí výměny byli víceméně zdarma ? krom dovolené na cestu a prachů za benzín). Z jejich argumentace, že to tam nikdy nedělalo a jestli mi to nejede tak mě do Ustí za 12,- na kilák odtáhnou nebo ať to dám do Prahy mi působila rudo před očima. Jako by snad ani nevěděli, že v Praze mají velmi omezené možnosti diagnostiky a termínově po dovolených plno a vy potřebujete auto!!! Celý problém jsem na doporučení probral s p. Plichtou a jeho rada jak zapojit natvrdo benzínovou pumpu alespoň na dojetí mi ušetřila nejednu cestu domů na odtahovce! Auto s k sobě vzal minulý čtvrtek ráno a v pátek odpoledne bylo hotové ? problém? Zoxidovaná hlavní svorkovnice pod pojistkovou skříní, potažmo z ní špatný přenos dat k relé u řídící jednotky a její následné nekontrolovatelné odpojení a tudíž přerušení dodávky paliva do motoru! Stačilo se podívat do manuálu na číslo svorky a celou jí vyčistit! Jenomže to je asi moc práce trochu přemýšlet nad schématem zapojení! Celé mě to vyšlo levněji než odtah do Ústí. Takže pánové jestli tu někdo vůči této instituci snad vyhlašoval jihád přál bych mu strávit část noci nepojízdnej na dálnici v pruhu pro kamiony a čekat na jaké Scanii je napsaný jeho jméno? Já osobně bych ho z fleku vyhlásil na Ústí za to, že Vám prodaj auto, který nedokáže jezdit 2 měsíce v kuse a za rok a půl nejsou schopný přijít na to čím to je! Někomu k tomu stačí dva dny a v Kolovratech jste za 20 minut? Takže všech pochvalně zmíněným institucím ještě jednou díky. Je to dlouhý, ale za úvahu to stojí ne? Přeju všem mnoho šťastných kilometrů s pravidelným chodem motoru!
P.S. Furt schánim tu hnědou kožku ? tak na mě myslete. Diky
saabpilot | 17.09.03. |11:47|
V pohode, ja jen nechtel aby se hazeli vsichni do stejneho pytle
Pajik | 16.09.03. |16:53|
tak pred chvili jsem byl u pana sponara a delal na me dojem velmi seriozniho cloveka. dokonce mi mechanici radi osvetlili par problemu a dotazu, na ktere jsem se ptal.
jakaši nakaši | 16.09.03. |12:38|
klidek colmssone, přítel saabpilot se trochu seknul. myslim žes to napsal dost jednoznačně. znovu opakuji za sebe: drobné výtky mám k postoji vůči zákazníkům pouze v centrále SKUO, pana Šponara naprosto vyjímaje. to znamená, saabpilote, že mám já a i mr. colmsson stejný názor na páně Šponara a jeho hochy jako ty. je to ok.
Colmsson | 15.09.03. |17:32|
To Saabpilot: Chlapče, v názorech na headquaters i Prahu s Tebou plně souhlasím. Chci Tě však vybídnout ke znovu přečtení výše uvedených příspěvků - jak v mém tak u dalšího kolegy myslím, nenajdeš křivé slovo na adresu p. Šponara!!! To by jsme museli chodit kanálama! Už minule jsem napsal, že je to jeden z mála lidí kterému bez obav svěřim svoje auto.
saabpilot | 15.09.03. |16:20|
Nazdar panove, tak tady se musim zastat pana Sponara. Ten je uplne v pohode a zakaznikum vychazi vstric. Pravdou je ze jejich Ustecke headquater prazskou pobocku dost skrti a proto to nekdy vypada tak jak to vypada. Dusledkem tohoto pristupu je , ze mu pred casem utekli oba mechanici, ktere uz mel vychovane a umeli makat. Proste sli za lepsim. A takovych prikladu je asi vic. Ale verte mi s tim p Sponar nic neudela at je jakej je. To se musi zmenit pristup z Usti. Ale na Sponara nenadavejte, ten kdyby tam nebyl, tak to muzou rovnou zavrit.
Zdar
Colmsson | 15.09.03. |15:09|
Takhle konkrétní jsem být ani nechtěl, takže Ehm, Ehm, Ehm už to nebudu dále komentovat!
jakaši nakaši | 15.09.03. |15:03|
po přečtení tohoto neskutečného a téměř i nekonečného příběhu, mám nutkání..., mám nutkání nezávisle reagovat. co se týká pražské dílny skuo, bylo tu již řečeno mnohé, ale pravda je taková, že nebýt osobnosti a lidskosti pana Šponara a jeho ochoty, mohli by to tu v Praze zabalit anebo rovnou zapálit. z předchozího příspěvku vyplývá, že mr. colmsson udělal tento, zajisté, kšeft svého života v ústí. jenom by mě zajímalo, s kým v ústí jednal. protože tam mají takovou žábu na prameni, parazita či klíště, který tomuto ústavu značně ubírá na popularitě. dost mých subjektivních pocitů, zkraťme to: comssone, jestli jsi jednal s malým suchomelem, jako reakci na můj příspěvek třikrát zakašlej.
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz