SobaThor | 30.11.09. |10:30|
Taky bych to tak černě neviděl. Problémy se týkaly pokud vím jen motorů. Pravda je že to bagatelizovat rozhodně nelze, jde o sestup z výsluní, ale spolehlivost šla k čertu už příchodem motoru 2.3 u 9000 v roce 91. V posledních letech to naopak vypadalo že se to zase zlepšuje, ale stigma zůstává.
Pajik | 28.11.09. |19:23|
asi je na case priznat, ze ani ta kvalita nebyla posledni dobou nejak vysoka

K | 27.11.09. |00:15|
Asi je na čase přiznat si, že v dnešní době je v kurzu spíš cena, než kvalita...

SobaThor | 26.11.09. |10:14|
Jenom bych dodal že Koenigsegg byl trochu jiný případ vzhledem k tomu že pan Christian von Koenigsegg nevlastní jen malou automobilku téhož jména, ale je sám znám jako investor a podnikatel v mnoha oblastech zájmu. On si to, spolu s několika společníky, opravdu dovolit mohl.
SobaThor | 26.11.09. |10:07|
No já bych na to že znám spoustu firem co "prosperujou", ale převzít klasickou automobilku je zcela mimo jejich možnosti protože obrat je něco jiného než zisk a volných financí bude taková firma mít celkem málo. To je jako kdyby chtěl Benteler převzít Opel. Tedy zcela vyloučeno by to nebylo kdyby byly splněny obě následující podmínky: a) nebyla by krize, b) za Valmetem by stála obrovská investiční skupina která by pak ovšem na oplátku chtěla ve výsledné společnosti podíl. Otázka je, zda bychom nebyli zase na začátku...
SobikSaabik | 25.11.09. |18:54|
Možná by bylo dobrý kdyby Saaba zachránil Valmet Automotive teď jsem se koukal na jejich webovky a prej prosperujou.
Co vy na to ??
SobaThor | 25.11.09. |17:47|
No nevím - voni zas nejsou současní Saaby tak nedostižně drazí... A že by mě vyhlídka že mám v garáži potencionální vzácnost tišila stesk nad koncem této legendy se zrovna říct nedá. Ale dalo se to čekat už když převzalo GM nadpoloviční většinu a odkoupilo technologie.Už výběhová 9-5 byl totiž od samého počátku průšvih v tom smyslu že oproti 9000 nepřinesla nic až tak zásadně nového (byť byla celkově mnohem lepší), ale vzhledem k tomu že Saab platil GM za použití vlastních technologií a od GM viděl všehovšudy dnes už předpotopní procesor Motorola umožňující mu rozvíjet Trionic...
Lu2 | 25.11.09. |17:24|
Nezoufejte! Nového SAABa si stejně nikdo z nás dovolit nemůže a tím že je přestanou vyrábět jich bude postupně ubývat a ubývat...až jich zbyde jen úplně malinko (to budou ty naše) a pak teprve budeme mít doma vzácnost!
SobikSaabik | 25.11.09. |16:49|
Snad jen bramborovej král.
Ale mohlo by se sloučit Saab Automobile AB se Scanii a Saab Technologies to by bylo jako v dřív před rokem 2000
SobaThor | 25.11.09. |15:48|
No.. tak teď už nám pomůže jedině Bramborový Král. Nebo Saab Technology z prestižních důvodů, ale to by byl stejný zázrak jako zásah krále bramborových lidí...
SobikSaabik | 25.11.09. |14:41|
To snad ne konec. to neni možný já tomu nevěřím připadám si jak ve špatnym snu
K | 25.11.09. |01:00|
smutek
Pajik | 24.11.09. |20:57|
neboj, to nebude od zacatku. to je jeho konec...:(
SobikSaabik | 24.11.09. |19:28|
Už zase ?
Od začátku ?
To snad ne !!
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz