Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
| 02.06.03. |21:42|
Zašlete své návrhy na termín k nastávající 4. ideové konferenci, zajistěte přítomnost Policie a dřevěného trakářku, aby naše konference o saabech byla stylová a ne trapná jako sraz v Roudnici, jak zde bylo některými "saabblbisty" napsáno. Naše ideovka musí mít šmrnc a musí být zábava. Létající labutě a střelbu na papírové růže zajistím. Cukrovou vatu taktéž.
Mirek | 29.06.03. |18:09|
Já se na český dálnice dostanu málokdy, kolem Varů se nějak moc nestaví, spíš se svezu občas v Německu, tam mi opravdu málokdy někdo vjede, nejhorší zkušenosti mám s MB S class. Souhlasím ale s tím, že nejhorší kategorie u nás jsou Tiráci, ty snad ani neznaj předpisy. Pravidlo zipu, zákaz předjíždění na dálnicici v rychlém pruhu, atd. jako by neexistovalo. Máš taktéž pravdu, že to není o autu, ale o řidiči. I slušnej Tirák se najde a prase v Saabu jakbysmet.
Draken | 27.06.03. |22:13|
Na autobahn mne to skodovka nikdy neudelala, ale je fakt, ze tudy jiste nejezdim tak casto jako ty. Jezdit 200 na nasich dalnicich mne moc rozumne nepripada, ale brzdeni i z tech prijatelnejsich 150ti na 80 muze byt dost nezazivne, to souhlasim. Narozdil od Tebe se mne to ale mnohem casteji stava kvuli prasatum tirakum nez strejcum ve skodarnach. A delaji to uplne stejne stare lizy jako nejnovejsi scanie, takze jsme zas u toho ze o stari vozu to proste neni. Strejda ve skodarne proste muze byt uplne stejny pako jako frajer v BMW, rozdil je dle me jen v tom, ze:
1, u te skodovky to jaksi predpokladas (na tom se jiste shodnem)
2, rozjeta skoda udela mensi skodu nez rozjete BMW
Mirek | 27.06.03. |21:15|
Drakene, doufám, že nemáš na mysli, že Škoda 120 jsou lepší než BMW, když jsi v levém pruhu třeba 200 km/hod a oni mají chuť předjet 90 km rychlostí nějaký kamion. Já v tomto případě dávám přednost BMW, protože řidič tohoto vozu ví, co je to brzdit z 200 na 80. Bavorák mi to snad nikdy neudělal, ale strejda ve 120 dost často. A chvalozpěv na umění řidičů 120 s Tebou nesdílím.
Jerry | 27.06.03. |15:04|
Zdar saabisti, doufam ze od sveho zameru navstivit KH neupustite a ze tam s Dandym nebudem smutne popijet kafe ve dvou. Jako novy clen SUG bych Vas rad poznal co nejvice, abych mel prehled :-)
Pepe | 27.06.03. |14:58|
Vem ji ssebou Pajiku, my jdeme jenom po tech SAABech. Loucim se s vami, opoustim vody site a uvidime s v KH u benzinky JET. Pepe
Draken | 27.06.03. |13:07|
Proč se ptáš Pájíku? Máš strach že kdybych přijel sám, tak že Ti tu Tvoji hezčí polovičku budu chtít přebrat kvůli jejímu rodinnému sáábímu bohatství? Přijedu sám, ale neboj, jistě se nějak dohodnem!
Pajik | 27.06.03. |11:53|
drakene, prijedes na konferenci? a privezes taky nejakou babu?:-)) ja jeste nevim, jestli se mnou moje nastavajici pojede...
Draken | 27.06.03. |11:15|
I já mám intenzivní pocit, že se při mediálním posuzování (ne)bezpečnosti provozu zbytečně přeceňuje informace o stáří vozu. Pomineme-li fakta, že ne každé staré auto je tak staré jak se zdá být :-), a že se stará auta na ujetých km zdaleka nepodílejí takovou měrou jako nová, nemůžu se na silnici zbavit dojmu, že pro mě 20let stará škodárna představuje daleko menší nebezpečí než nejmodernější BMW. Nevím proč, ale ti lidé z těch starých šunek mají většinou mnohem lepší schopnost aplikovat v praxi svoje znalosti přírodních zákonů, o ostatních pravidlech a slušném vychování ani nemluvě...
Pepe | 27.06.03. |08:47|
konecne to nekdo rekl: zpravy na vsech televizich pracuji vicemene stejne - sokovat a neresit. Zazil jsem 2x situaci, o ktere pak referovala televize a vzdy jsem mel dojem, ze jsem byl nekde jinde a v uplne jiny cas. Nebo oni.
Luki | 27.06.03. |01:06|
Myslim, ze mizernej technickej stav mnoha aut (casto i skoro novejch) jezdicich po nasich silnicich neni zadnym tajemstvim. Problem ty reportaze byl spis v tom, ze nenabidla zadny reseni. A taky mi vadi, ze se casto klade rovnitko mezi starim auta a jeho kondici a bezpecnosti, coz je blbost. Podle me by stacilo, kdyby poradne fungovaly STK.
Ovsem stejne hlavnim problemem jsou u nas spis ridici nez jejich auta...
Jinak, co se tyce zprav, myslim ze je skoro nejlepsi je sledovat co nejmin (na jakekoli TV stanici), akorat to kazi naladu :-)
Draken | 27.06.03. |00:14|
OK, myslim ze s Tebou souhlasim vsech bodech, tj:

1, o cem reportaz byla
2, ze jeji zpracovani odpovidalo Nova-standartu
3, ze nebyla objektivni

A prave ta jeji naprosta standartnost a neobjektivnost je duvod, proc jsem ji nevidel v primem prenosu (proc nekoukam na nova-zpravy). Nicmene, abych nebyl neobjektivni i ja - do ojetych aut se dnes samozrejme kope zdaleka nejen na Nove...
Luki | 26.06.03. |23:03|
Drakene, ta minutova reportaz byla upozorneni na spatnej technickej stav aut pohybujicich se po ceskych silnicich, ne objektivni srovnavani brzdnejch drah Saaba a Passata podle norem ISO! Zpracovani reportaze podle me bylo naprosto standardni a odpovidajici ucelu. Predpokladam, ze ten Saabik byl nejakeho redaktora, co tu reportaz pripravovali. Co mate vsichni proti Nove?
PS: Na IK neprijedu, turbinu zase roztocim asi az v rijnu (pres leto si vystacim se dvema koly).
Draken | 26.06.03. |22:33|
Zdar Luki! Myslim ze kratka delka prispevku nemuze omlouvat zazovsky pristup k praci s fakty. Kdyby v reportazi na miste Saaba figurovala prohnila Dacka, ktere se pri brzdeni rozvibruji kola a zacne litat ze strany na stranu (zazil jsem ve zpetnem zrcatku), tak to zabere naprosto stejne mnozstvi casu pri mnohem vyssi vypovidaci schopnosti. Nefer mne prijde uz jen ten fakt, ze misto typickeho 17 let (sorry, psal jsem 13) stareho auta ukazou zastupce znacky, u ktere byla bezpecnost vzdy na prvnim miste. Navic, jak sam rikas, kola byla zablokovana, takze jako lajk vubec nechapu, kde se jako projevil ten vliv spatneho technickeho stavu... Ze byla brzdna draha delsi nez u noveho vozu bude asi vic zasluha jeho uzsich pneu (viz Saab nize) nez zablokovanych kol, bo ABS za techto okolnosti drahu spis prodluzuje. Takze bych to jejich snazeni shrnul asi tak, ze stary auta brzdi hur protoze maji diky spatnemu technickemu stavu uzsi pneu.... Ale vazne, myslim ze by udelali lip vzit dve 102citky, jednu OK, druhou s ojetym oblozenim, vodnatou kapalinou a vyteklejma tlumicema a pak srovnavat srovnatelne.
Jinak doufam ze se uvidime na IK!
Luki | 26.06.03. |20:39|
Ta reportaz na Nove byla podle me docela ok. Vzdyt to byl jen kratouckej prispevek do normalnich zprav, ne srovnavaci test pro odbornej casopis!Budme radi, ze vybrali sedumnact let "novej" peknej Saab a ne nejakou starou kraksnu. Jinak zadnej div, ze brzdil hur, kdyz mel zablokovany kola... (ale asi by se to nehodilo do reportaze, kdyby - pri spravnym brzdeni - byla brzdna draha skoro stejna jako u novyho Passata).
Pepe | 26.06.03. |08:06|
Priznam se k umisteni fotky, ale nezpropagovat autora mi prijde lito, Drakene?
Jinak vsichni prece vim, ze NOVA = hnuj a svinstvo.
Saab | 26.06.03. |07:15|
Na Nově jsou idioti prvního stupně! Brzdnou dráhu ovlivňuje spusta faktorů jako např. i blbá šířka pneu. V jednom testu brzd zkoušeli rozdíl v brzdné délce při změně šířky pneu a BMW 318i mělo při šířce pneu 195mm o 8-15% delší brzdnou dráhu než s pneu 205mm !! Tedy zvýšení z 37,5 m na 40,5 m (8%) až 43,1m (15%), maximální rozdíl tedy byl 5,6 metru při změně šířky pneu o 1 cm !!! Totéž zkoušeli u VW Golf - rozdíl mezi 175 a 195mm a tam byl rozdíl pouze 3% (195=41,0 m - 175=42,2m) a to díky pneumatikám Pirelli P5000. Malý rozdíl u Golfu byl dán tím, že pneu mají širokou středovou drážku a nemohou proto mít s vozovkou tolik styčné plochy jako pneu u BMW. Dle testu je brzdná dráha různá i u stejných pneu, testovali to na zimních a stejné auto se stejným typem pneu mělo rozdíli v brzdné dráze až 14% ! Jo a taky brzdnou dráhu částečně ovlivňují i ráfky !! Auto s liťáky má díky lepšímu chlazení brzd kratší brzdnou dráhu ! Takže starý SAAB s pneu Bridgestone S-03 PolePosition s šířkou 225mm a litými koly by Passatu s Barumkama o šířce 175 mm na plecháčích natrhnul prdel o několik metrů !
Draken | 25.06.03. |22:47|
To Dandy: Myslim, ze pokud by ve zazazpravodajstvi opravdu pracovali saabisti, jak se domnivas, tak by tito nejenze nekolaborovali pri takto zfusovane reportazi, ale hlavne bychom byli svedky uplne jinych reportazi, diky kterym bychom na Novu dnes vyhlasovali jihaad treba za to, ze v hodinovem vstupu z II. sletu vysilanem v hlavnim case venovali nedostatecny prostor spanile jizde 120ti saabiku mestem, zatimco Pepeho divadelni spolek ukazali cely...

Kde byla servisovana saabina s tak spatnyma brzdama, ze srazila Zazu, je
a, otazka pro Pepeho (a tu mozna nejen proto, ze tam tu fotku dal on :-)
b, spatna otazka, protoze Zaza nebyl prejet zas az tak uplne nestastnou nahodou...
Draken | 25.06.03. |22:38|
Ja bych ten Jihaad na Novu taky nevidel tragicky, protoze i kdyby skrz nej od zitra prestali vysilat, zadna tragedie to samozrejme nebude bo si to zaslouzi! Ta do pekla volajici kombinace amaterismu a demagogie je pro jejich zpravy opravdu priznacna. Samozrejme nelze nez souhlasit s nazorem, ze neni zrovna zdrave jezdit s autem ve spatnem technickem stavu, avsak zpusob jakym se toto tvrzeni rozhodli demonstrovat byl mirne receno nestastny. Vsichni mohli videt, jak za jiste naprosto srovnatelnych podminek 13 let stary saabik ve "spatnem technickem stavu" potrebuje na zastaveni o 8m vice nez passat plny prassat. Asi se nema smysl ptat z jake rychlosti se brzdilo, na jakych gumach, o kolik % je draha delsi, kolikrat se test opakoval a jak se pri nem opravdu projevil ten udajne spatny technicky stav, kdyz "brzdy byly zastavene", jak pravila mluvici hlava. Existuje opravdu nejaky rozumny duvod, proc by mel na cistem rovnem zivicnem povrchu treba i 20 let stary Saab se zablokovanyma kolama potrebovat delsi brzdnou drahu nez "moderni" vuz s ABS??? Videl/cetl nekdo nejaky kvalifikovany test na toto tema? Jak dopadl?
Dandy | 25.06.03. |21:14|
samý "záměrně" - na co zase myslím?!?!?
Dandy | 25.06.03. |21:12|
já bych ten jihád na Novu neviděl až tak tragicky. Je tam hodně saabistů a co sem občas zahlíd, tak záměrně někdy točej reportáže záměrně tak, aby v pozadí byl vidět Saab. Možná se jedná o jeden a ten samý kus 900, jež byl i v "nepovedené" reportáži včera. Otázkou je u koho je ona saabina servisována, že při brždění přejede zajíce Zazu.
Pepe | 25.06.03. |16:20|
Ja, dostal jsem prikaz od Dandyho, ktery tak cini tez. Proto ji vem i ty, aby u toho stolu na druhym konci hospody nesedely samy:-)))
Pajik | 25.06.03. |14:26|
kdo budete brat s sebou svoji hezci polovicku?
Mirek | 24.06.03. |19:37|
Reportáž o brzdách jsem viděl, Saab 900 tam byl za idiota, ale národu nikdo neřekl, že to byl Saab, takže si myslím, že to ví jen Saabisti a těm je jedno co Nova pustila. Jihaad na Novu ale není špatný nápad. Něco tak hrozného se jen tak nevidí, myslím tím jejich vysílání jako celek.
Dandy | 24.06.03. |19:01|
Takže sčuch v neděli 29.6. bych viděl tak na 10 až 11 hod (jak se kdo vychrápe) v Kutné Hoře u čerpačky Jet. Následně nakládaný hermelín, debata, oběd, debata, zákusek, debata. Dále fotografování, kdo bude chtít, můžem zajistit i návštěvu dolů, historických zákoutí KH, aby to nebylo jen o žrádle a Saabech. Musíme být kulturní. Apropos vemte polovičky s sebou, abychom si pokecali v klidu ve dvou hloučkách o "důležitých věcech". V hospodě kam chci jít, mají vskutku lahodný nakládaný hermelín.
Pepe | 24.06.03. |12:30|
tak dandy, kde jsou pokyny pro sletavajici se?
Pepe | 24.06.03. |12:24|
Az na ideovce dohodneme nova pravidla Jihaadu, tak ho na ne sesleme.
Pajik | 24.06.03. |09:07|
co vim, tak slo o reportaz o spatnym stavu aut. saab byl jako figurant, kterej nemel v poradku brzdy. videl jsem to a hrube me to urazi. tv nova si mohla vybrat jinou znacku.
Draken | 24.06.03. |00:08|
Donesla se ke mne zprava o zprave v dnesnich zpravach nejmenovane TV stanice nova, ktera si udajne dovolila odvysilat velmi nevkusnou reportaz ve ktere bylo zneuzito Saaba 900, a to pry zpusobem, ktery tedy rozhodne neni v souladu s majestatnim postavenim techto vozu v nasi Galaxii (ani nikde jinde). Vite o te prasarne nekdo neco blizsiho? Vyhlasime na ne Jihaad, rovnou jej vykoname a nebo se na ne za trest nebudem tento tyden uz nikdy divat?
Pepe | 20.06.03. |12:49|
Myslim, ze by Dandy mohl byt koordinatorem ideove konference. Ocekavam udaje.
Pajik | 13.06.03. |13:13|
Dandy: clovece, ja ji miluju. a co se tyka saabu, tak je "uvedomela" :-)). dokonce je pocita na ulici:-))))
Dandy | 13.06.03. |12:45|
to Pajík: a máš to ty taky zapotřebí!!??
Pepe | 12.06.03. |09:30|
To Zde: A mas ty to vubec zapotrebi???
zde | 12.06.03. |01:19|
>Pajik: ani turbo ne?
>Pepe: ten vikend jsem v Asii.
Pajik | 11.06.03. |17:01|
bohuzel, zadny veno, zadny dedictvi. jen ciste z lasky...
Pepe | 11.06.03. |12:47|
A princeznu ze Saaby k tomu???
Draken | 11.06.03. |11:58|
A ty by ses neženil kdyby's měl věnem dostat 7 sáábů?
Dandy | 11.06.03. |10:31|
O.K. Pájíku ty vole ty se ženíš??? Seš zdravej a normální?
Draken | 11.06.03. |09:50|
o.k.
Pajik | 11.06.03. |09:31|
o.k.
Pepe | 11.06.03. |07:34|
Tak se vsichni vyjadrete k terminu 29.6. NEDELE
Pajik | 10.06.03. |17:17|
tak ta nedele? kdy? ja jsem az do 12.7. volnej. pak se zenim:-)))
mára | 10.06.03. |17:13|
Koukám, ne a ne se shodnout :-))
Pepe | 10.06.03. |16:17|
Sobota kua na nic, pres den stavim stany a odpoledne mam predstaveni. My se snad nedohodnem...
Pajik | 10.06.03. |13:56|
sobota by byla ale lepsi:-)
Pepe | 10.06.03. |13:15|
Myslis 29. nedeli???
Dandy | 10.06.03. |11:24|
to zase nemůžu já. O týden později mi to vyhovuje
Pajik | 10.06.03. |08:48|
jo, vyhovuje...
Draken | 10.06.03. |08:14|
OK, taky dobrý termín
Pepe | 10.06.03. |07:54|
Vim, ze tim asi zapricinim moji smrt, ale nemuzu ani 15. Musim stavet umyvarnu pro deti na tabore a jest to zalezitost , ze ktere se nemohu a po pravde ani nechci vyvleknout. Jenom jsem na to zapomnel jak na smrt. Nemate cas az dalsi weekend???
Draken | 05.06.03. |13:09|
OK, já bych mohl
Draken Pepeho jménem | 05.06.03. |13:09|
Výměnou navrhuji neděli 15/6
Pepe | 05.06.03. |09:04|
14/6 poradam pidisetkani dvou divadel v Praze na Chodove, tudiz se nemohu vyskytovat v KH. Zvu vas vsechny na dyvatlo!!!
Pajik | 05.06.03. |08:37|
...a jeste jeden dulezitej termin, alespon pro me... 12.7. se zenim:-))) (ale nemusim...)
Pajik | 04.06.03. |17:01|
1) saab muzeum jsem navstivil. dojmy? nevim. prastryc ma 4x 96 ale pred renovaci. vypadaj hrozne, zatim. prej na to nejsou penize. pak ma 1x 95 toho kombika. tech asi moc neni. taky pred renovaci. a pak ma 2x 92 ale rozebrany na pude. ty asi pujdou na renovaci jako posledni. a co se tyka toho terminu. jsou volby. aby to nepoznamenalo ucast. snad ne. jinak ten termin vyhovuje:-))
Draken | 04.06.03. |15:41|
a ten termín: což takhle dát si sobotu 14/6 ?
Draken | 04.06.03. |15:38|
Nedělej v tom zmatek Pájíku, tvůj úkol je přece jasný: zajistit exkurzi ve vašem (skoro) rodinném Saab-muzeu, takže se z toho nesnaž vykroutit tím, že si vezmeš na starost kolotoče, které už dělá Pepe!
Pajik | 04.06.03. |09:18|
jsem pro kazdou spatnost a vzhledem k dlouhodobymu prebyvani v koline (doufam, ze natrvalo) misto v kh jenom vitam:-)) a co ty kolotoce a cukrovou vatu?:-) to by nebyl spatnej napad, ja bych to dovedl ad absurdum:-) nemate nekdo znamy u kolotocu?
Pepe | 03.06.03. |16:24|
KH slibna, doly slibne, kostel slibny a hermelin nutny!
Dandy | 03.06.03. |15:08|
viděl bych to po dlouhé době opět na KH s návštěvou dolů, chrámu Sv. Barbory, hermelínem a dobrou náladou jako vždy
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz