Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Pajik | 08.02.09. |20:05|
zdarec. shanim hever do auta, pokud mozno original sobi. pokud byste meli nekdo nahodou jeden navic, nebo likvidujete soba a hever vam zbyl, koupim. diky!!
kerim79 | 18.03.09. |11:50|
V Závisti je pořád hever (bez kličky), je to černá 9-3 bouchlá na předek a řidičovy dveře + bum airbagy, z Itálie, trošku vevnitř nevoní, bez kol... tož to jen tak... kdyby se tam někdo chystal.

jof | 09.03.09. |20:43|
o jednom heveri by som vedel -na vrakovisku mikarauto v Závisti (cca 20km od Brna smerom na Svitavy), síce ta kľuka už k nemu nie je. Je tam burana 9-3 TiD.
wojtas | 12.02.09. |19:30|
nemam ten dilenskej na koleckach, proste original saab co tam byl. ale fakt nevim jestli jde na ten 9-5? kolik za nej chci? nevim treba flasku neceho dobryho... jsem z vychodnich cech, pres tejden v praze
wojtas | 12.02.09. |18:24|
nemam ten dilenskej na koleckach, proste original saab co tam byl. ale fakt nevim jestli jde na ten 9-5? kolik za nej chci? nevim treba flasku neceho dobryho... jsem z vychodnich cech, pres tejden v praze
Tino | 12.02.09. |17:35|
nojo Pepé, ale červeňák stojí stejně vedle ;)
Pepe | 12.02.09. |12:22|
No, dalsim resenim je mit auto porad v servisu. Tam maji heveru dost :-)

Pajik | 11.02.09. |20:55|
nechci zadnou cinu na koleckach, chci funkcni saab hever...
Juráš | 11.02.09. |16:58|
No přece od neopatrného zvedání na nesprávných místech. Ale ne mnou, protoze to jsem jej (ten Chinese) ješte neměl. Koupil jsem ho až na 9-5. Jinak ale uznávám, že je trochu nepraktický, ale zase se s ním pohodlně zvedá. V kufru moc nelítá, bo je pekelně těžký. A pochopitelně origoš je lepčí
Budul | 11.02.09. |10:37|
Tak teď už vím, proč má Rudáč (od Juráše) slisovaný drážky na hever :-D

Draken | 10.02.09. |21:54|
Takže pokud bychom měli chápat výraz "pasovat" v tom smyslu, jak se běžně používá (Juráš promine :), pak lze říct, že shodné provedení zvedáku používají typy 99/90/900/9000. Tento hever má tvar uzavřeného pantografu a na horní straně plošku, která se zasouvá do drážek v úchytných bodech pod dveřníma prahama. Spojení s karoseriíí je tak fixováno a zvednutý vůz tak snadno neujede (ale i tak je třeba brzdit, zařadit rychlost a raději ještě založit kola). Pokud tyto zvedací body použijete pro normální zvedák bez patřičného podložení, pravděpodobně si drážky zmáčknete a vozový hever tam už nikdy nedostanete! Tento systém/hever používá nejspíše jen SAAB, takže se běžně v krámě sotva dostanou. Káááťu ale mohu uklidnit - ve Vojkovicích se určitě nějaký najde a pokud mohu soudit podle toho, čeho jsem byl svědkem, tak sáábistky v zelených 900 je tam fasují zdarma :) SAAB 9-3 má zvedák s malou styčnou plochou ve tvaru "U", která se nasazuje na vyztužený lem karoserie. Jestli je to u 900NG a 9-5 stejné nevím, ale to už třeba napíše někdo jiný. Nicméně ani zde bych teda nedoporučoval opírat cokoli jiného než original zvedák...
Draken | 10.02.09. |21:28|
Okolečkovaný dílenský zvedák nejen z kočičíny samozřejmě „pasuje“ pod Sáába úplně stejně dobře jako pod cokoli jiného, nicméně pokud Pájík a Káááťa potřebují hever do auta, jeví se mně jeho použití k tomuto účelu jako poněkud nešťastné a asi bych tak úplně nezavrhoval použití original zvedáku. Přecejen je lehčí (a to nepoměrně), menší (a to nepoměrně) a hlavně je na něm zvednutý sob stabilnější – troufnu si říct také nepoměrně, což se hodí. A kam v autě dát dílenský hever tak, aby při brždění (o akceleraci ani nemluvě) nevyskočil z auta je myslím také otázka, kterou nebude lehké zodpovědět. Nerudovský problém má však ještě druhou rovinu - kam s dílenským heverem při vlastním zvedání, protože zatím co SAAB zvedák se „aplikuje“ na čtyřech  k tomu určených a dobře zapamatovatelných místech :) , pochybuji, že běžný sáábista ví, kam je možné opřít zvedák dílenský. Opírat ho, obzvláště bez gumových špalků, na stejná místa jako ten vozový je imho naprosto nevhodné!!! Takže nelze jinak než trvat na origoš zvedáku!
Juráš | 10.02.09. |20:10|
Hever na koleckach spolu s tyckou na pumpovani, s nosnosti max. 2 tuny lze koupit v Bauhausu, nebo Hornbachu. Stoji 400-600 Kc. Jedine trochu blbe je ze je z Ciny a urcite neni original saabi. Na 9-5 ale pasuje, coz mam osobne vyzkouseno, pasuje ale i na 9000 a 900.
Pajik | 10.02.09. |19:56|
na 9-5 ale myslim, ze to je jedno co to je za soba. mel by byt univerzal, ne?
na kolik si ho cenis? ja bych ho koupil...
wojtas | 10.02.09. |18:54|
hever mam. byl v 900/I. na jakej typ to shanis?
kaaata | 10.02.09. |10:14|
ja se pripojuji s mensim dotazem - hever sice mam, ale zjistila, jsem ze kliku k nemu ne (ledaze by byla nekde moc dobre schovana v utrobach auta, oddelene od heveru...)  - da se normalne sehnat v obchodech? nebo se musi shanet na nejakych tajnych mistech? :-)
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz