Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Svestkac | 08.11.06. |08:52|
Zdravim

Nevim jestli se teďka budu dobře vyjadřovat, ale... Navočkoval mě kamarád, že na turbíně v jakýsi "oktávce" -) někdo namontoval Blow off ventil. Ten prej má za funkci, že ruší díru po turbo efektu, brání zahřejvání tubíně. Ale HLAVNĚ prímově děla "kss kss" když prošlápne se turbína a povolí se plyn. Tak sem se chtěl zeptat jestli s tim má někdo zkušenost, jestli se to dá někde sehnat přímo na naše letadla¨, nebo jestli se dá bezproblému namontovat ten uni kit a jestli s tim neksou náký problémy. Případně jak moc velkej zásah to je. Abych turbíně náhodou moc neublížil! Díky moc
tino | 24.01.07. |13:19|
   
   

Error 404!


/search.py
File Not Found!
  http://www.vhcs.net/">VHCS - Virtual Hosting Control System - Control Panel
| 24.01.07. |11:59|
pro upřesnění: suck-and-blow process  -  sacofoukací metoda
Baniito | 24.01.07. |11:56|
To Tino: to s tím hřibem...
blow job tu snad nikdo nedělá (mimo saabistky).... nebo se pletu?
Tino | 18.01.07. |14:32|
to mě připomíná jednu diskuzi jak přeložit SMOKE a SUCK :))
Tino | 18.01.07. |14:31|
Pepé: jo, přesně to jsem měl na mysli :)))
Pepe | 18.01.07. |09:51|
Ať už se dohodne na čemkoliv, blow-job ventil můžete koupit třeba zde:

http://www.sexshop.cz/DetailPage.asp?DPG=3221

Není to teda přesně to, co mám na mysli, ale nechce se mi ty stránky z práce nějak výrazněji prozkoumávat...
Tino | 18.01.07. |09:37|
Banito: co? Blow job nebo to že si ventil odfoukne zpět do sání?
Baniito | 17.01.07. |21:21|
    to Tino: to mi pls vysvětli.. :) dík
svrco | 14.11.06. |12:10|
Preco nemozem dat na 9-5 aero pop-off ventil? Na 9-3 to mam a je to v pohode. Za odpoved diky! Milan
Nacelnik | 08.11.06. |19:19|
..pokud máš 9-5, tj. T7, tak jedině BOV kterej vrací vzduch spátky do sání (to co tam je už ve std.)
Semysak | 08.11.06. |10:40|
Onderej: ten bosch s kovovou membranou mam na alfe 164 v6 turbo je to lepsi nez ten puvodni protoze ma jenom dva stavy membrana prisata na nepropousti a druhej membrana zvednuta, propousti ten standardni bosh ma celogumovou membranu a zveda se postupne a obcas na krivo, je to videt kdyz se vymontuje a saje se s ty tenky hadicky, jenom doplnim ta membrana neni celokovova uprostred ty gumovy je nanejtovana takova plechova vyztuz, do saabu nevim jestli by mi to unesla ta plastova trubka je to vsecko plastovy a svareny dohromady jak nase stoupacky v panelaku + je k tomu pridelana mekcena koncovka

Svestkac | 08.11.06. |10:30|
Faakt jo...no tak to by bylo super! To bych klidně obětoval! To by bylo supr...u mě je trochu problém, ze sem mimo Pražskej. Ale určitě to eště prověřim a chci do toho taky jít
Tino | 08.11.06. |10:28|
Ondřej | 08.11.06. |10:23|
ještě doplním, že spoustu blow-job ventilů nabízí pavel kučera na saabtuning.cz - prej je dobrej ten porsche za asi 1500 nebo kolik, taky si něco takovýho plánuju pořídit..

Řekl bych že Blow-job ventily se nabízí někde jinde. Kučera bude nabízet maximálně blow-off, ne? :))

Myslím že jsem našel obrázek toho ventilu. http://www.parkoviste.koukej.info/viewtopic.php?t=1469&postdays=0&postorder=asc&start=15

Mám hřib namontovaný tak, že saje hlavně z blatníku a trochu si přisává od motoru. Ten "zpětný odfuk" trošku nafoukne filtr a tím i odfoukne bordelu z filtru.
Svestkac | 08.11.06. |10:27|
Faakt jo...no tak to by bylo super! To bych klidně obětoval! To by bylo supr...u mě je trochu problém, ze sem mimo Pražskej. Ale určitě to eště prověřim a chci do toho taky jít
Ondřej | 08.11.06. |10:23|
ještě doplním, že spoustu blow-job ventilů nabízí pavel kučera na saabtuning.cz - prej je dobrej ten porsche za asi 1500 nebo kolik, taky si něco takovýho plánuju pořídit..
Pepe | 08.11.06. |09:39|
Někdy si poslechni červeňáka... Jediná úprava je sportovní filtr, ale neni umistěnej v motoru, ale v blatníku a vede od něj hlinikova roura. No a do tý roury, když dorazí ten odfouknutej vzduch...

Klidně se ozvi a můžeme se na to mrknout. Jenom mám pocit, že to řešení, který mám, se už nenabízí, že seženeš sice sportovní filtr, ale ten pak naprosto nepochopitelne umístíš do motorového prostoru, aby byl ten vzduch, co nasává, co nejteplejší :-). Ale vyrobit se dá všechno.
Svestkac | 08.11.06. |09:35|
ha...aha...dekuji mnohokráte...sem v tomhle poněkud nevzdělán...kouknu na to a uvidim...zas ale ten peknej efekt by mu taky slušel a to se s tim boshem asi udelat neda co?

| 08.11.06. |09:07|
joa jeste je dobry e o ten BOV starat jakoze se musi mazat ten vnitrni pistek aby tesnil, a musi byt nastavena dobre protipruzinka na podtlak jinak se houpe volnobeh
semysak | 08.11.06. |09:05|
covece ten BOV je teda jakoze dobra vec, ale na 99% uz ho v motoru mas, jenom neni pekne nalestenej a je to jenom plastova pixla od bosche ale plni svoji funkci dobre, pokud teda nama spuchrelou nebo prodrenou membranku. (hledej hadici o prumeru 1 palec jeden konec jde do sani pred turbo a druhy do sani mezi skrtici klapku a turbo. Hadice se lame o 90 stupnu v plastove doze do ktere jde jeste tenka hadicka. Ta tenka hadicka leze bud za skrtici klapku primo a nebo pres elektromagnetickej ventil. pokud Ti leze primo za skrtici klapku tak si tam dej bov jakejkoliv podle chuti a vkusu pokud Ti jde pres elmag ventil tak si tam dej jinej ale urcite takovej co aspon cast vzduchu pousti zpet do te hadice co jde pred turbo (cim vic tim lip). doporucuju vyrobky http://www.bidrin.cz/">www.bidrin.cz
Tino | 08.11.06. |09:00|
pfff pfff mi to dělá při přeřazování na LPT. A začlo to když mi namontovali hřiba místo klasického filtru. :)
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz