Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Luki | 14.04.03. |19:54|
Tak jsem se docetl, ze nova 9-2 bude vyrabena v Japonsku na bazi Subaru Impreza(!!). Prodavat se ma pry vyhradne v USA, kde bude Saab jeste nabizet (a vyrabet!) pod svoji znackou SUV Chevy Trailblazer.
Nahrada za 9-5 bude az v roce 2006.
Jak jsem koupil, tak prodavam. Mozna jsou to jen drby. Kazdopadne automobilka Saab evidentne neni v nejlepsi kondici...
Dandy | 15.05.03. |21:26|
to Mirek: jedná se pouze o Aero, takže počítám, že to bude jako u staré 9-3, kdy Aero dostalo Vigenní plastáž a sedačky, když se Viggen přestal vyrábět. Možná to bude plastage Hirsch nebo taky něco jinýho. Nevim ale co, jen že 9-5 Aero MY 04 bude mít facelift.
Mirek | 14.05.03. |22:36|
No pánové, nic moc čtení. Nemáte nějaké příznivější zprávy ? Za chvíli bude jen VW , Ford a Toyota. Po vynikajících prototypech se slehla zem. Facelift na 9 5 ? Nebývá zvykem dělat dvakrát facelift u jednoho modelu. No uvidíme, třeba to nebude vše pravda.
Luki | 12.05.03. |23:27|
Jo, jo. Impreza neni delana na motory ulozeny napric, proto tam Saabacky motory nejdou dat. 9-7 bude Chevrolet Trailbalizer s logem Saabu. Je to dobry auto,
ale nevidim jedinej duvod proc koupit Saaba misto originalu Chevy. Prej ma Saab ultimatum do konce roku 2004, pokud nebude do ty doby jakz takz ziskovej, GM uvazuje jeho prodeji pripadne uplnem zruseni, pokud se nenajde zajemce. Bob Lutz (GM boss) je manazer ne filantrop. Poslal do hrobu i tradicnejsi znacky nez je Saab.
Dandy | 11.05.03. |20:03|
Takže vážení pár zajímavých info. 9-2 bude auto vyráběné na platformě Subaru Imprezy - 4x4, motory boxer Subaru 2,0 a 2,5. Bude se vyrábět v Japonsku a prodáat pouze tam a v USA. Do Evropy se dovážet nebude, protože by to logicky bylo drahý oproti konkurenci. Kabráč 9-3 bude v prodeji od září t.r. - launchový auta a od novýho roku dle objednávek. V příštím roce přijde i kombi 9-3 a cross over 9-3 (něco na způsob Volva cross country - 4x4 a zvýšený podvozek)vyráběný u Pucha v Rakousku (žeby stejná linka na kabráče a 4x4 - asi jo) 9-7 se bude vyrábět v USA pouze pro tamní trh a bude to zřejmě nějaká velkoobjemová mrcha, jak je výše popsáno. 9-3 kabrio se bude nabízet is dieselovým motorem a v budoucnu nahradí diesel 2,2 TiD motory JTD od Alfy. Modelový rok 2004 bude znamenat facelift pro 9-5 Aero - zřejmě dostane hirschovy nárazníky a spoilery. Toť vše.
Roman | 28.04.03. |10:19|
Pánové já si myslím, že nemůže být nic lepšího než spojit vynikající švédská auta která jsou vždy vynikající motoricky a též je známe jako auta nesmírně kvalitní. A k Subaru komentář nemám vůbec. Když si dám dohromady Saab a Subaru tak mi vychází něco naprosto geniálního. Nevím jak vy, ale já už začínám šetřit.... Jo a každý model Saab byl vždy vynikající, akorát je vždy znát skok v technickém vývoji. Když vezmu 900, pak je o kus dále 9000, to samé s 9-5 a teď Sport Sedan. Už vidím ten schod k tomu SAABSUBARU!
Mirek | 25.04.03. |20:28|
Eklund má pravdu když chválí kvalitu a zpracování 9000, to je opravdu úžasný co ta auta vydrží, když se o ně někdo alespoň trochu stará a nemusí se to ani přehánět. Nemyslím si, že by kvalita zpracování byla u 9 5 špatná, mám jen asi dvě osobní zkušenosti, a bylo to vždy OK. u svýho auta ani nevím, že bych se měl o něj starat, ale má najeto 58 tisíc, takže uvidíme, až tam bude o 200 tis. víc.
Dandy | 25.04.03. |13:55|
je to fakt strašný, ale každej saab má svoje kouzlo. do 96 to jsou typický příšery, který když se valej po silnici, tak je na co koukat. Kapka v akci. 99 je kočár, kterej ve svý době byl pecka. 900 I. generace je auto, který má výkon, vypadá furt skvěle a je celosvětově považovanej za saaba a je nejvíc oblíben. 9000 CC je zase první Saabator vyšší střední třídy, kterej osloví hlavně komfortem a vnitřní velkostí. CS-ko má zase řádnej facelift a verze Aero s křeslama a manuálem je hodně zlá. Jediný auto, který jede stejně jako tahle příšera je upravená 9-5 Aero na 280 psů. (včera sem se s tim zase svezl a co ta mrcha předvádí je neskutečný). 9-5 starý model je už designově auto, který se blíží víc konzumnímu stylu, ale je dobrý. Novej model 9-5 je zas o kus dál, asi jako rozdíl mezi CC a CSE - zpracováním a úpravama. 9-3 SS je taky saab, ale z marketingovejch důvodů to má už blízko k BMW, Audi a to byl záměr tohodle modelu. Přitáhnout lidi z těchto aut do Saabu. Protože chtě nechtě stará 9-3 byla auto jen pro saabofily. Stará 900 II. generace na silinici vypadá skvěle, má svůj styl, šmrnc, ale podepsala se na ní dost GM. Novější modely 95 -7 až tak zlý nebyly. No a teď si z toho vyberte! Každej Saab má svý kouzlo a je pouze otázkou každého z nás co se nám líbí, čím chceme jezdit a v nepslední řadě na co máme.
Pepe | 25.04.03. |11:48|
Souhlas - 1. generace jedine!!!. 9000 velka a pohodlna, 900 saab. jako prvni jsem mel 900, pak 9000 a ted navrat k 900.
eklund | 25.04.03. |11:39|
to pepe: 900 turbo myslis doufam 1. generaci. to souhlasim, ten kdo to zazil, nechce uz nic jinyho. to je echt saabismus. ale co rikas komfortu v 9000? ty auta se daji tezko spolu srovnavat. delal jsem to 3 roky. potom jsem to musel vyresit tak, ze jsem 900 poridil mamince, abych to mohl aspon prostridat. mam jasno v tom, ze kdybych se musel jednoho z nich zbavit, tak 900 to nebude.
Pepe | 25.04.03. |09:39|
Stejne budu vzdycky tvrdit, ze moje bejvaly icko 9000 CC v zakladni vybave byl neskutecnej tank a 100% bezudrzbovy auto. Ale 900 turbo je 900 turbo.
eklund | 25.04.03. |08:59|
pratele, se zajmem sleduji vasi debatu, ktera je skutecne na urovni. je z toho videt, ze kazdej saab, at je to kterykoli model ma nezamenitelne charisma, ktere ma schopnost oslovit mnoho lidi s vybranym estetickym citenim, kteri se neboji stat se osobnosti. muj nazor je ten, ze 9-5 je vyse nez 9000, avsak nikoli kvalitou ci zpracovanim, ale technologiemi. nazor na design je subjektivni. kdybych mel 800000 na 9-5 v aeru, tak neváhám. ale urcite si vyberu 9000 aero z 97 nez 9-5 lpt z 98 nebo 99. souhlasim s dandym, ze 9000 je autak jako krava, s neskutecnym designem, ktery si splete s jinym autem jenom ........ mam griffina, je to nejlepsi auto co jsem mel, kdyz nad tim premyslim, tak dokud jezdi stejne bych ho nevymenila za 9-5. je to famozni individualita
Luki | 24.04.03. |19:41|
Nakonec je stejne jedno kterej model preferujeme, protoze podle me osobni zkusenosti 99% lidi se nelibi zadnej Saab:-)
Coz ma svoje vyhody i nevyhody.
Taky me navnadil prototyp 9-3X, uz se zdalo, ze se blyska na lepsi casy a pak prisla 9-3 :-(
I kdyz spis bych chtel neco vetsiho (9-5X ?).
Mirek | 24.04.03. |18:19|
Dandy, nic proti gustu, ale to co říkáš, dle mého názoru absolutně není pravda. Nemyslím si, že stará 9 5 vypadá zastarale a už vůbec ne v porovnání s 9000. Rozdíl mezi 9000 a 900 nebo 95 je v tom, že tato auta budou stále moderní. U 9000 to tak nebude nikdy. Alespoň dle mého soudu. To že je 9000 v Čechách tak populární, je dáno tím, že je tady jiná historická zkušenost.Po revoluci se dalo přivést dost levně hodně devítitisícovek, ale 9 5 jsou dodnes ještě dost drahé, takže mnoho lidí, kteří tady vychvalují 9000 nemělo možnost se v 9 5 svézt. Pokud by tak učinili, asi by si poopravili špatný názor na 9 5. Srovnání s Vectrou neobstojí, stejně tak jako 9000 kontra Fiat. 9 5 je designérsky naprosto dokonalé a combi je ještě dál, než sedan. Luki, já mám combi rád, proto jsem nadšen, že ho mám, i když jsem dlouhou dobu chtěl sedan. Dnes bych se těšil na SUV od Saabu, ale asi dlouho žádné nebude. Na allroad verzi 9 3 sport sedan v combi nejsem nijak moc zvědav. Líbila by se mi 9X nebo 9 3X. Ale asi za dlouho, jestli vůbec někdy.
Dandy | 24.04.03. |08:46|
Si snad děláte kozy ne?! Dle mého názoru je 9000 CSE kára jako blázen. Schválně až někde pojede, tak jí chvíli sledujte nebo jeďte za ní. Tvarově a designově to auto zestárnout nemůže stejně jako 900 I. generace. Stará 9000 CC je starý auto a je tak braný, ale starší model 9-5 už dnes vypadá zastarale!!!??? Oproti němu stará 900 a CSE jsou auta, který maj koule a vypadaj a budou vypadat furt dobře! Tečka a bagr
Luki | 24.04.03. |02:17|
Mirku, ja s tebou v zasade souhlasim. Ja se 9ti tisicovce dlouho branil, vzhledove to rozhodne neni
nic moc (zvlast CSko). Dneska uz bych zpet za 900 nemenil, prakticnost a pohodli me presvedcily.
9-5 se mi vlastne libi ted po par letech vic, nez kdyz to byla horka novinka.
Saaby jsou proste atraktivnejsi jako starsi ojetiny nez jako novy kary :-)
Sam o 9-5 kombiku budu casem uvazovat, tj. az 9000 doslouzi a 9-5 "zlevni".
Co mi ale urcite chybi v soucasne modelove rade je hatchback. Prece jen auto typu kombi zas tak moc nechci
(leda SUV) a sedan je pro me nepraktickej. Proto taky nemam moc rad novou 9-3. Kdyz budu chtit "neco jako BMW",
tak radsi koupim BMW...
Mirek | 23.04.03. |21:44|
Luki, já si trochu jako uživatel kombi opět rejpnu : z mého pohledu není 9000 Saab. Domnívám se, že 9 5 má k 900 daleko blíž, než 9000. Zkus si porovnat čisté linie profilu 900 a 95 a pak se podívej na 9000, jestli tam najdeš něco společného. Já osobně považuju za nejlepšího Saaba 900 první generace a potom 9 5. 9000 je samozřejmě výborný auto, ale trochu vybočuje z historie Saabu.
Luki | 23.04.03. |01:29|
Martine, urcite nejsem pesimista! Bohuzel me trosku mrzi, co dneska Saab vyrabi.
Vubec mi nevadi, ze pouzivaji techniku od GM a Subaru. Ale vyslednej produkt musi
mit alespon kousicek Saabovske duse. Zatim je to pro me rok od roku horsi...
Treba Volvo si svuj charakter udrzelo a pod kridly Forda jenom kvete.
Jeste mozna za par let "prekousnu" 9-5 kombik, soucasnou 9-3 uz tezko.
Doufam, ze se konecne objevi neco jako byl prototyp 9-3X.
A kdyz ne, svet se nezbori - klidne presednu do Subaru, BMW nebo Chevroleta:-))
Na sraz bohuzel neprijedu, mam to trosku z ruky. Momentalne jezdim v jedne stope
na stroji pana Suzukiho a Saaba vytahnu z garaze zase az na podzim. At se Vam sraz vydari!
Martin | 22.04.03. |22:45|
Ten 2,5 litr bude s největší pravděpodobností Subaru, ale vím, že se vyvíjí nástupce 2,3, jestli o stejném obsahu nebo větším to nevím, ale rovněž zastávám názor, že minimálně ten dvoulitr bude echt SAAB! Jinak o čtyřkolce se u SAABu mluví dost dlouho, nemyslím si že je to nějaký rychlý nápad GM, ti jsou spíš pověstný liknavostí. Jenom se to začalo více a reálně rýsovat. Toť můj názor. Jinak Luki, nebuď takovej pesimista, za pár dnů je sraz! Doufám, že přijedeš!
eklund | 22.04.03. |12:46|
o motorech souhlasim s pepem. 2,0 turbo = saab, 2,5 = subaru. můj názor je,že nejsem příznvcem takové spolupráce, to asi nikdo. je fakt, že čtyřkolka saabu dost prospěje. navíc v této kategorii patří subaru ke špičce. Eklund jí má ve svý 9-3 taky. byť trochu modifikovanou pro její rozvor. jak tu už bylo řečeno: lepší než opel. výrazně optimisticky bych to neviděl.
Pepe | 22.04.03. |08:00|
Verze, ktera se donesla ke mne:
2.5 boxer Subaru
2,0 turbo SAAB
Luki | 21.04.03. |22:46|
Martine, i ty motory v 9-2 budou podle me pouze od Subaru, a to jak 2.5 tak 2.0 turbo (hlavne kvuli 4x4). Mam pocit, ze je to projekt spichlej hodne narychlo ve vedeni GM. Uvidime za rok... (kez bys mel pravdu, nadeje umira posledni:)
Termin "modelova ofenziva" byl vtip, ne?
Martin | 21.04.03. |19:40|
Já osobně si myslím, že to taková tragédie zas nebude, to "malé" auto nebude žádné překarosované Subaru a levné už teprve ne. Půjde spíše o crossover premium třídy velikosti Sportsedanu. Designově bude obsahovat prvky 9-3X a 9-X (ty jsou ale třídveřové). Pohon bude Subaru to není pochyb, u motorů bych se tak zase nesázel. I když není známo, že by Saab vyvíjel čtyřválec 2,5 litru o kterém se v souvislosti s 9-2 mluví (ale kdo ví). Vím jenom, že motorářský vývoj nikdo Saabu nezavřel. Co se týče ostatních komponentů, tady se vliv GM asi určitě projeví. Ale zase radši Subaru než Opel! Co se týče prodejů 9-3, vím jen to, že rozhodně přinesl obrat k lepšímu alespoň co se týče prodaných kusů. Na celkových výsledcích automobilky se to však podle mne ještě letos neobjeví, finančně na tom loňský rok nebyl zrovna dobře a chvíli to ještě potrvá. Jinak bude pokračovat modelová ofenzíva, někdy v roce 2005 by se měl objevit sériový 9-X. Informace se nejlépe sbírají na skandinávských chatech, kde se kromě fandů objevují také infa přímo od lidí z fabriky.
Luki | 21.04.03. |04:49|
No ja v zasade proti Subaru nic nemam. Saabu technologie 4x4 citelne chybi. A turbo motory od Subaru taky nejsou spatny. Jenze 9-2 bude opravdu asi jen kamuflovana Impreza (podvozek z Imprezy, motory budou pry boxery od Subaru, vyrabena v Japonsku). Co z toho teda bude vlastne Saab? Loga? Dalsi vec je, ze v Subaru se pry taky moc nadsene do vyroby Saabu nehrnou.
Pochybuju, ze Saab spasi maly "levny" auto. Potrebovali by spis rejzovat prachy na necem luxusnim (SUV?), ale na to momentalne nemaji potrebnou technologii ani image, bohuzel.
Pokud teda nova 9-5 bude az v 2006, tak nechapu, co do ty doby bude Saab vlastne vyrabet.
Mate nekdo statistiky prodeje 9-3 SS (predpokladam, ze taky nic moc)? Asi to teda vypada, ze Saaby nakonec budou jen ''rebadzovany" Subaru (9-2), Chevrolety (SUV) a Opely (9-3, 9-5)...
Martin | 20.04.03. |22:13|
Ta zpráva o novém modelu se objevila také na SCO. Nová 9-2 by se měla objevit jako čtyřkolka příští rok. Spolupráce se Subaru je potvrzena, jenom není jasné, že by se mělo jednat o platformu Imprezy. Navíc prosakují zprávy o tom, že GM chce využít Saab jako značku, která by ho měla reprezentovat v rallye a rallyecrossu! Můj osobní názor je, že Subaru je docela dobrá uchylárna a věci to zcela jistě neškodí. Co vy na to?
Roman | 15.04.03. |10:50|
Je potřeba si uvědomit, že Saab nikdy nedělá nic tzv. na náhodu, např. jako Škodovka Superb. Nejdříve vše pořádně vyzkouší a otestují a teprve poté vyrábějí velmi kvalitní vozy. Myslím, že nikdy nebudou vyrábět více modelů než doposud. Je potřeba si uvědomit, že bohužel GM je přibrzďuje a že to není bůhvíjak velká fabrika. V každém případě bych to neviděl nijak černě.
Mirek | 14.04.03. |20:31|
No kondice Saabu je opravdu veskrze mizerná. Když vidím co dělá konkurence ..... Nadějně vypadaly koncepty, nová 9 3 taky nic moc, špatný motory, jen krásnej kabriolet, slibované SUV je taky v nedohlednu, nakonec mám pocit z něj bude jen 9 3 v crosscountry verzi. Vovlo dělá 300 koňovou 60, a 90 Xc, krásný auto. No člověk by nad Saabem plakal.
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz