Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
rusty | 14.11.05. |20:12|
zdravím všechny saabisty. chtěl bych si koupit nějakou jetou 9-5. tyto vozy mají sice stejné motory, jako předchůdci - 9000, ale jsou odlehčené. to prý (ač to měla být původně výhoda), se projevilo velmi negativně na spotřebě motor. oleje a násleným častým zadíráním motoru. (příčinou těchto výše problémů je údajně bodové přehřívání bloku motoru). sám osobně jsem několik 9-5 se zadřeným motorem už viděl, tak to asi nebude náhoda...protože ale saaby zbožňuji a chci si 9-5 pořídit, rád bych se prostřednictvím tohoto fóra na zmíněný problém zeptal. děkuji všem za odpověď
Tino | 28.11.07. |10:35|
jj Drakene... zlaté 900 a 9000. ;)
Draken | 28.11.07. |00:20|
Vosa nás upozornil na tento velmi kvalifikovaný a vyvážený článek, který pravděpodobně pomůže všem, kteří si chtějí nadělit 9-5 levněji, než kdykoli v minulosti:
www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=3017&emailem=ano&Lang=cz
Takže pozor na klepající a zadřené 9-5, protože je jich prý víc než dost!
Radek | 23.11.05. |19:11|
Zdravim,
Sam mam 9-5 2.3 LPT. Koupil jsem ji s repasovanym motorem. a novym turbem. Vetsinou prvni odejde turbo. Duvedem by mela byt zmena v systemu odvetravani klikove skrine a nasledne zatezovani oleje. Olej muze zgelovat a ucpat mazaci kanaly. Obvzlaste se to stava pokud se s autem jezdi kratke vzdalenosti a nemeni se casto olej. Pokud kupujes 9-5 nech ji zkontrolovat vanu, jestli v sani olejove pumpy neni gel. Jestli tam je, chtej vyraznou slevu nebo kompletni vycisteni mazaciho systemu.
Doufam, ze Ti to pomuze.
Radek
Pepe | 15.11.05. |07:42|
Nazdarek, soba si kup a nekdy prijed na ideovou konferenci. Jinak problematikou motoru se obsirneji zabyvaji na http://saabinfo.net/zajimavosti/Urceni-priciny-poruchovosti-saab-motoru - je tam i jakysi pokus o dobrani se pravdy.
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz