Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Nils_Holgerson (is still alive) | 07.06.05. |14:26|
Byli jste se letos podívat na Autosalonu v Brně? A kolik saabů jste tam viděli?Žádného! Pánové z Vakokáru (dnes polár) dále pracují na exkluzivitě naší oblíbené značky. V roce světové premiéry několika modelů zre švédského Skřítkova nejsou ani na nejvýznamější výstavě v Čechách. Jestli chcete koupit nového saaba, máte to pořádně těžké, jejich prodejny se neustále někde objevují a pak mizí, stejně tak servisy a nakonec i doména saab.cz byla potajmu přesunuta... Není se co divit, že prodeje jsou neustále víc šokující. Jestliže před 8 či 10 lety činily prodeje saabu v ČR 1/4 z prodeje volva tamtéž, nyní se dostáváme na 1/50!!! Ano, podle SDA se od začátku roku 2005 našli již 4 občané hrdinové, kteří si koupili vozidlo s gryfem ve znaku. Sláva jim...
Nils_Holgerson (is still alive) | 10.06.05. |13:04|
No, nechme se překvapit. Maďaři jsou prý konečně na odchodu, tak uvidíme co bude dál...
Saab | 08.06.05. |14:17|
Na Autosalonu chybělo víc značek i lidová vozítka jako Fiat (dodavatel dieselů pro Saab 9-3) nebo Toyota na Autosalonu nebyli.
Jinak co se Saabu týče, tak mi z toho vychází pouze 2 alternativy. První je, že management GM je totálně neschopný a druhá alternativa je, že jde o cílenou likvidaci značky Saab a její nahrazení značkou Cadillac (něco jako Boeing v Aeru). Nasvědčuje tomu i postup u 9-3, kterou přesunuli do Německa a ve Švédsku v Trollhattanu budou vyrábět Cadillacy !!! :-(
Mirek | 08.06.05. |14:10|
Pajiku, asi to rozpětí není jak před lety, myslel jsem, že situace je s tejná jako cca před dvěma lety. Nicméně Suchomel Kroupa mají ceny nižší,než Macháček - např. 9 5 Aero 1 229 000,- Kč, 9 5 lpt 949 000,. Kč, 9 3 1,8t 819 000,- Kč a 9 3 Aero 1 039 000,- Kč. Další věc je také ta, že kdysi bývalo zvykem, že auta v Německu jsou více vybavená a Macháček asi vozí z D, takže rozdíl ve výbavě u Polar Motors a šedých dovozců může konečnou cenu ještě zvýhodnit.
Pajik | 08.06.05. |09:31|
dobra tak tedy:
ceny Machacek:
9-5 aero 1.290.000
9-5 2,0lpt 1.015.000

ceny Polar motors:
9-5 aero: 1.277.000
9-5 2,0lpt 942.000

9-3 1,8t
machacek: 850.000
polarky 780.000
9-3 aero
machacek: 1.085.000
polarky: 1.136.000


takze az na 9-3 aero maj polarky levnejsi zakladni modely nez machacek.
a co se tyka skladovych vozu tak se daj poridit vybavove i mozna lepsi ceny.

kuci, podivejte se na ocekavany modely. vsechno je to sity na ameriku, zadna vstricna cesta k evrope.

ale v dusledku nam jde vsem o jednu spolecnou vec-saaba
Draken | 08.06.05. |09:01|
Netuší někdo, kolik nových Sáábů se u nás vlastně prodá "neoficiálně"? A jak se daří polárníkům v doma?
Draken | 08.06.05. |08:59|
K tomu stále rostoucímu prodeji VOLVO a klesající tendenci SAABA taková perlička: brněnští polárníci (CARTEC) dealerovali právě Volva, když však VOLVO vychrlilo nové modely a prodeje šly konečně nahoru, tak je takticky poslali k vodě a konvertovali na SAABa. Já se tomu samozřejmě nedivím, mít však nějaká procenta z jejich obchodů, asi bych se teď za to rozhodnutí trošku zlobil :-) Protože je nemám, zlobím se aspoň za to, že po Brně jezdí jejich SAAB s nápisem "NÁHRADNÍ VOZIDLO"!!! Na škodárně to chápu, ale na Sáábu to vypadá fakt děsně....
Dandy | 07.06.05. |22:39|
to Pajík: Nils Holgersson ví o čem mluví. Polar Motors, Wallicar nebo jak se už zase jmenujou je komunistickej kolchoz, kterej je živej jenom díku tomu, že vylízanej Olaf ve Švédsku nemá zájem o zemi, ve který se prodá 60 nových aut, protože takovýhle kvóty prodává příměstskej dealer kdekoliv v Dojčlandu. Ale je zase velmi zajímavý, že když si tu nějaká (O) - chápej jako výraz "piča" - pozn. autora stěžuje, že někdo neoprávněně používá jméno a doménu saab, tak to se švédský bratr ozve a buzeruje. Jsou to kokoti stejně jako Vačnatec Polární. Prostě bolševismus. Kdyby v týhle podělaný zemi dostal někdo šanci za podpory fabriky dělat importéra, tak věřím tomu, že by ty prodeje byly mnohem větší. Ale zakopanej pes, ale spíše mamut je ve Švédsku nebo potažmu v USA. Proč byly před pár lety donuceni dealeři po celém světě vystavět unizono shodné showroomy? Pokud jste někdo se byl podívat v Saab City Dresden, tak jenom přestavba této prodejny stála 750.000 DM ! A na co? úplně na hovno dle mého názoru, protože prodeje to nějak zásadně neovlivnilo. Proč se ve Švýcarsku pozavírala spousta dealerství, která fungovala 40 let a prodávaly se tam již 92? Tady bych hledal problém.
Mirek | 07.06.05. |20:44|
Pajíku asi nemáš pravdu . Všichni šedí dovozci mají ceny Saabu výrazně nižší, než Polar motors. Jde to i do statisíců u nového auta. A to nemluvím o ojetinách nebo předváděčkách. To je třeba dvouletá 9 5 na cca polovině ceny. Koukni na stránky Wallicaru- Polaru a takhle levný auto tam nenajdeš.
Pajik | 07.06.05. |15:51|
pri vsi ucte nilsi, prodeje v severni evrope saaba nezachranej. znovu trvam na tom, ze pro GM je nejdulezitejsi trh USA. evropa je jen doplnek, polarky jsou slepy strevo.

aby prezili, musej mit marze takovy jaky jsou. machacek nema ceny mensi. se podivejte. ono se to keca, ale kdybys tomu sefoval, upocenej bys treba po mesici utek:-)
Nils_Holgerson (is still alive) | 07.06.05. |15:39|
Samozřejmě, že neoficiální prodejci do těchto čísel zahrnutý nejsou... Ale s tím prodejem, tak jak jsi to napsal to popírá celý princip obchodu. Saab má velmi slušné prodeje v severní a severozápadní evropě a není jdiný důvod aby stahoval z evropy do usa. Problém je v tom, že místní distributor není ochoten investovat do dealerské sítě, snížit ceny a tím zvýšit atraktivitu saabíků a následně jejich prodeje. Normální dealer by měl mít tak nastavené prodeje, aby vyžil jen ze servisu, když neprodá ani kolo, tak jako to dělají jiní. Myslím, že se shodneme na tom, že u místního distributora je zaměstnána tlupa ignorantů a amatérů, kteří by se samostatně neuživili ani jako prodavači párků v rohlíku a dobrovolně slouží raději jako pračka jakýchsi maďarských peněz...
Pajik | 07.06.05. |15:18|
jestli maji prodeje v hajzlu, nebudou investovat do nejakyho autosalonu, kterej je pekne mastnej. saaby tahne prodej v americe. na tom zalozil GM strategii. tomu se musi fsechno podridit. jestlize si chce sob zachranit aspon 4 pismena ve znaku, musi se podridit. prodeje v cechach jsou managementu GM u prdele. a nejaky polarky taky. pochybuju, ze kvuli tomu by se zadluzovali.
PetrZ | 07.06.05. |14:36|
a co neoficiální prodejci? (třeba p. Macháček nebo Suchomel a Kroupa)
jsou mezi těmi čtyřmi novými saaby i auta prodaná u nich nebo jsou to vozy jenom od oficiálních polárek?
Nils_Holgerson (is still alive) | 07.06.05. |14:28|
Jen tak mimochodem: Ferrari si koupilo 8 lidí, z čehož plyne, že saab je v ČR opravdu hustě exluzivní zboží... (Více na http://www.sda-cia.cz/statr/2005-4.ktgOAr.CZ.html )
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz