Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
lucifer | 09.03.05. |16:50|
Zdravicko ve spolek. Po dlouhem cekani mam konecne taky saaba (truhlika) 9kCSE. Toliko uvod 8-). Mam vsak pocit, ze nejako zlobi chlazeni, tak jsem se chtel zeptat na zkusenosti. Rozehrati motoru na teplotu cca 90oC (raficka skoro na lezato, mirne dolu) trva cca 25 kilometru v soucasnem pocasi. Termostat byl menen pred pomerne nedavnou dobou u p. Sponara (predtim to bylo jeste horsi). Pokud zacnu trochu brzdit motorem, tak okamzite zacne raficka klesat, zpet se ji moc nechce. Chladiva je dost a je snad i pomerne kvalitni, na benzinu jsem zjistil ze to nezavisi. Motor je 2.0LPT. Netusite nekdo, kde by mohl byt zakopan pes? Diky
lucifer | 25.03.05. |15:21|
to jindra: no vono mi ted v klasterci ukazali, ze taky staci sundat asi tri hadicky a pak jen staci mit prsty 20cm dlouhy s peti kloubama a kardanem a taky to vymenis...
Iggy | 24.03.05. |16:07|
no jasne:), za 1/2 litru 111,- kc:), ale termostat stoji 195,- u Kucery,me uctovali 300,- , no v telefonu mi rekl ze za hodinu prace berou 250,-, delali to 1/2 hodiny a napsal za praci 420,-, asi na tom delali 4...
Jindra | 24.03.05. |14:31|
No, vono asi zalezi i na tom na cem se ten termostat vymenuje.... na mojem 2.0 t z 1989 jsem odmontoval 2 hadice a hned sel sundat kryt na termostatu (nepocitam vypusteni antifreeze), kdezto na Luciferovo se musi sundat telo klapky plynu a buh vi co jste aby ses vubec nekam dostal....podle toho asi i cena prace.
To Iggy - nepripocitali ti k tomu jeste cenu antifreeze? :-)
Iggy | 24.03.05. |14:16|
diky za odpoved, ja jsem se na to ptal dnes Kucery a rikal mi, ze by to melo byt v pohode, ale stejne jim tam zavolam, protoze mi tehdy tvrdili ze ta rafika ma byt vodorovne, ta cena co me nauctovali byla docela hruba, ale udelali to na pockani a proto jsem to akceptoval, ale puvodne mi to slibil za 600,-, parchant, pak ma clovek duveru,zvlast pokud nefunguje jak ma.....
lucifer | 24.03.05. |13:38|
to iggy: uplne prvni, co jsem tam mel byl uplne v haji a nevim, co to bylo zac. druhej mi namontovali u Sponara v Praze a byl to kousek od Kucery (saabtuning.cz), kterej se mel otevirat pri 88^oC. podle mechanika u Kucery, kde jsem byl v pondeli ho lae namontovali nakrivo, takze asi obtekal, jinc je snad v poradku. tenhle posledni je na 82^oC a konecne to funguje. jinak termostaty stali kolem 200 a prace mechaniku asi taky tak.
Iggy | 24.03.05. |07:38|
to lucifer: ja mam ted ten samy problem, pred mesicem mi vymenili termostat a ted se to zahreje (pred tim jsem mel 9000 CC a to se zahralo za 2 km, ted mam CS) a po chvili spadne rafika a to o hodne, pak se to nechce dostat na zpet, za termostat si uctovali 300,- bez DPH a i s praci mi celkem nauctovali 1010,-,třed nevim jestli to mam reklamovat... jaky ti tam ted dali termostat a je to ok?
Pepé | 22.03.05. |14:13|
Cervenak uz ma taky zamluvenej novej termostat, nejak jste mne tu nahlodali a Dandy po ceste z IK mne dorazil...
lucifer | 22.03.05. |12:53|
tak mi ho vcera v klasterci vymenili a je pokoj. konecne
osud | 14.03.05. |09:49|
vyměň termostat za originální! a bude po problému.
měl jsem to samé ze stejné opravny . .
po opravě opraveného a výměně za originál vše OK.
Libor | 10.03.05. |19:38|
Kdysi sem u 900 řešiltaky taplotu a jestli si dobře vzpomínám,tak se dělally 2 termostaty s rozdílnejma teplotama otevření.Jeden byl snad něco kolem 85°C a druhý kolem 90°C.Po výměně to bylo OK.
Dandy | 10.03.05. |15:43|
devítilitru taky visí dolů, pouze ve stau se mu pěkně postaví a prohání větrák
Marcel | 10.03.05. |12:56|
..tak tak ručička by měla být vodorovně
Pepe | 10.03.05. |12:24|
No, cervenak ma rucicku jak impotent penis a zatim to nikomu nevadilo...
Satan | 09.03.05. |21:34|
teplota má být taková,aby ručička teploměru byla vodorovně nebo lehce nahoru.ventilátor spíná kdyz je ručička asi 2 mm před červeným polem.Asi máš v hajzlu termostat,není to nic neobvyklého.
Pajik | 09.03.05. |21:16|
co ja vim, tak u 9000 lita rucicka teploty jako splasena. pokud se nepletu, tak po zahrati se ma otevrit okruh a poznat to je vyraznym a rychlym poklesem rucicky. pote jde vetsinou rucicka nahoru velmi neochotne a je treba motoru trochu nalozit. tot muj postreh.
lucifer | 09.03.05. |20:12|
No, royal mi sdelil, ze jeho auticko se zahreje na cca 4 kilometrech, tak me to moje mrzi. Spis se bojim, co se deje v podchlazenym motoru. U fava mi to udelalo nekolik osklivych baliku sazi leckde a spatne jsem se toho pak zbavoval.
Troublemaker | 09.03.05. |18:20|
S problemem bohuzel neporadim, ale blahopreju k novemu vozu... jeste mam v zive pameti, jak krasny je to pocit :-)
SobaThor | 09.03.05. |18:01|
Těžko radit takhle na dálku, ale mám pocit že je to OK. Já sám jsem byl překvapenej jak dlouho se motor zahříval. Teď už mi to nepříjde. Jo, je to velkej motor. Felda byla zahřátá na pár set metrech...
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz