Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Olda | 21.02.05. |14:00|
Ahojte,
nemáte někdo zkušenosti s renovací prověšenýho a následně strženýho čalounění stropu u starých 900. Kde se to dá renovovat a na kolik to může vyjít... dík
Marcel | 24.02.05. |18:12|
Dandy:tak mu nech udělat repas a bude zase běhat jak nové, lepší než koupit něco staršího a po 2000km bejt znova tam co teď.
Dandy | 23.02.05. |12:44|
vzhledem k tomu že turbo je tam originální z roku 1984 a má nachrochtáno 280.000 km, tak se mu divím, že ještě plní a žere jenom olej. Na starý turbo bez vodního chlazení to celkem jde. Ikdyž otázkou zůstává, zda ono vodní chlazení turba, není jenom trapnej pokus o prodloužení jeho životnosti.
Pajik | 23.02.05. |12:28|
mno, chrochtak trochu premlouvaci taktiku pozmeni. cekal jsem,. ze pojedeme hyenou:-). ale prave proto, ze jsem byl ickar, muzu ti vysvetlit pocity, ktery bych zazival, kdybych se k icku vratil. no, pohovorime si o tom:-). a taky mela turbinka uz narok, ne?
Dandy | 23.02.05. |12:23|
jsem zvědavej, jak ty, bejvalej íčkař, mě budeš za jízdy v naftovým saabu vysvětlovat výhody turba. To bude zajímavej dialog
SobaThor (bývalý POWERSLIDE) | 23.02.05. |12:17|
Já jsem íčkař právě z takového důvodu. K turbu se zvrátím až budu víc vydělávat. (Snad brzo :-))
Pajik | 23.02.05. |11:57|
dandy, to ti neverim. ty a ickar? odpoledne o ti to rozmluvim v jerryho aute:-)
Dandy | 23.02.05. |11:56|
co copak? turbo in Arsch, žere olej (trávu z okolí občas vyzvrátí), tak se asi přeorientuji na ýčka - tvrdý a nekompromisní řešení
SobaThor (bývalý POWERSLIDE) | 23.02.05. |11:43|
Copak?
Dandy | 23.02.05. |11:19|
scheisseturbolader, přecházím na íčka.
Marcel | 22.02.05. |22:44|
Dandy: mam, ale ta je bohužel už rezervovaná pro mého milaška
Dandy | 22.02.05. |17:07|
a máš tam ještě turbínu? potřebuji už nutně novou!!!!
Marcel(Nacelnik) | 22.02.05. |16:25|
Olda: mam celé 900 3dv 16v turbo červený interiér na díly, kožený sedačky jsou taky K.O., ale mam ještě látkový..
Olda | 22.02.05. |15:52|
to Libor: jasně, mám, kdo by neměl :) ď.
Libor | 22.02.05. |15:26|
Ten molitan je pod tou látkou.4asem se začíná rozpadat a látka se uvolní a spadne.Kdysi jsem měl stejný problém.Tenkrát mi ještě Pavla Kučery táta nabízel nové potažení a vím,že i Pavel má dobrého čalouníka.Kontakt na něj určitě máš. :-)))
Olda | 22.02.05. |12:50|
díky za rady, pro upřesnění ten strop v tom 900 už vůbec není, je to strhaný na nějakej molitan.

a další věc, nenachází se někde zachovalý interiér červená kůže/900/3dveře?.... , pro vysvětlení jedná se o turbo 16V s výbornym motorem a podvozkem ale bejvalym majitelem dost zanedbanym interierem.
eklund | 22.02.05. |11:37|
suchomel to nechaval nekde delat za 6000,--. nevypadalo to spatne. bylo to asi pred rokem.
Martin T. | 22.02.05. |08:51|
V anglictine je to podrobne popsano tady:
http://www.saabnet.com/tsn/faq/liner.html
Pepé | 22.02.05. |08:45|
No, ja pouzil tekrovacku a bylo. Vznika to tim, ze ten strop nekdo vycisti za pouziti tekutiny, takze se tan papirovej podklad zacne drolit a latka pada a pada. Nema tudiz vyznam opravovat neco, co se stejne rozpadne, je nutny poridit novej strop.
tejkis | 22.02.05. |08:42|
stříkat lepidlo mě napadlo taky,, ještě u staré 9000, ale je to blbost, necht si vyměnit strop za starší a vyčisti si ho, lepidlo Ti jen nadělá mapy, je to k ničemu.
Laďa | 22.02.05. |08:05|
Zkušenosti mám. Už léta mi visí v CDčku. Napadlo mě, že tam stříknu nějaký lepidlo nebo použiji kancelářskou sešívačku. Kamoš nechal měnit celej strop na 9000 u Suchomela a bylo to tuším za 3500 plus práce ( nebyl novej ).
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz