Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
MartinT. | 15.01.05. |00:40|
Vazeni pratele, jsem si vedom toho, ze opevovat v tomto kolektivu komfort a jizdni vlastnosti nasich vozu je tak trochu nosenim sobu do Trollhattanu. Nicmene neda mi to, abych se nezminil o uspokojeni, ktereho se mi dostava pri jizde s mym cerstve zakoupenym vozem. Jeste jednou dekuji vsem, kteri poskytli dobre minene rady.

Mel bych nicmene jeden dotaz ohledne chovani sveho vozu. Vcera vecer jsem pri predjizdecim manevru na dalnici Praha-Teplice ponekud razantneji seslapl plynovy pedal a perifernim pohledem jsem zaregistroval, ze otacky asi na sekundu vyletely z cca 2500 nekam skoro k peti tisicum, pak zase spadly a auto zacalo normalne zrychlovat. Bohuzel jsem v tu chvili mel dost nahlas pustene radio, takze jsem nezaregistroval zadne zvuky od motoru ani od kol. Vzhledem k tomu, ze jsem co se tyce vedomosti o automobilove technice naprosta lama, zacal jsem si predstavovat temne scenare typu "spatna spojka" a uz jsem to radsi nezkousel. Mate nekdo tuseni, co to mohlo byt? O tom, ze bych sve 2.3i dokazal na ctyrku rozhrabat, prece jen ponekud pochybuju. Pripominam, ze jde o 9000 CDE se standardni neupravovanou 2.3i/108 kW, bez TCS.
karel | 19.01.05. |23:39|
Předpokládám, že kdyby byla spojka před smrtí, asi by Ti to u p. Šponara řekli. Vyzkoušel bych podobnou situaci navodit znova s vypnutým rádiem. Ještě je tu jedna trochu prozaičtější možnost: u novějších 9000 občas otáčkoměry bleskově "odbočují od tématu" .
Martin T. | 18.01.05. |11:05|
V zapasu s rucni brzdou spojka obstala. Tak mozna jen neumim jezdit se stopadesatisobovym autem ;-)
Mirek | 17.01.05. |21:08|
Moje auto v těchto dnech mnohdy klouzne i když je plus 9 stupňů. Silnice jsou promrzlý a teplota vzduchu na ně nemá až takový vliv.
Martin T. | 17.01.05. |15:03|
Libor: Nepoznal, jsem lama :-) A rekl bych, ze hodne nahore zabira, i kdyz se mi to mozna zda proto, ze ve VW zabirala zase hodne nizko. S tou rucni brzdou to zkusim.
Libor | 17.01.05. |13:38|
Spojku bys určitě poznal,mmj .by brala hodně nahoře.Můžeš ji taky vyzkoušet při zátěži ruční brzdou.
Martin T. | 17.01.05. |11:59|
No, bylo nad nulou, mozna trochu vlhko, ale urcite ne souvisla vrstva vody. Takze asi zacnu setrit na spojku :-/

Tejkis: Zimaky, stopetadevadesatky.
tejkis | 17.01.05. |11:02|
tak tak, ještě jde o to, jestli se to stalo při zatočených kolech, nebo nikoli. ale asi ne, kdybys hrábnul na 4ku se zatočenýma kolama, asi už by ses ptal, kde Ti vymění kastli. ;-))) takže pokud bylo sucho nad nulou, šetři na spojku a jestli můžu sdělit svoje zkusšenosti, vyměň ji i s přítlačným talířem a ložiskem. dělat to nadvakrát je docela průda. jo, ještě, co tam máš za gumy?
Mirek | 15.01.05. |17:42|
V posledních dnech to docela klouže, jak jsou namrzlý silnice, takže pokud to není závadou mohlo by to být také tím, že kola proklouzla. Klidně to zkus , jestli to nedělá i při jiné příležitosti. Jestli je spojka v čudu, tak to stejně nezachráníš tím, že budeš jezdit zvolna. Dřív nebo později ji budeš muset vyměnit.
Jindra | 15.01.05. |12:47|
Pokud bylo mokro tak bych tipnul na aquaplaning (to je ukaz kterej jsem zazil az s timhle vozidlem, s vozy Made inc Mlada Boleslav a okoli nikdy ).
Vona kolej plna vody nebo louze nekdy dovede pekne potrapit, a vetsinou se svine nachazi zrovna v miste kde predjizdim :-)
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz