Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Jindra | 04.11.04. |17:24|
Vim ze si to koleduje o flame, ale co kdo pouzivate za olej? Znacka, syntetika?
Ja jsem ted na pentosinu (antifreeze + olej syntetika), ma s nim nekdo nejaky spatny (pripadne hooodne dobry) zkusenosti?
BTW, jak casto menite? 10KKm?
Saab | 05.01.05. |08:16|
Zajímavé počtení o olejích je na http://www.mjauto.cz/newdocs/oleje.htm
Satan | 11.11.04. |21:16|
TO Sedlák:dost záleží na tvém způsobu jízdy,na délkách atd.10W40 stačí tyto motory v naprosté pohodě namazat pokud nejezdíš s vysokou zátěží Praha Brno za 1.10hod atd.Pokud chceš použít syntetiku - tak max.5W40,to proto,že s...a má uměle snižovanou viskozitu a 0W už je docela vodička.Vetšina saabů ho také žere - ač jsou na jiných druzích zcela bez spotřeby.Ale to je dost dlouhé povídání- chceš li podrobnější info tak zavolej 736 623 352.
Sedlak | 08.11.04. |12:25|
Ohledne mazani - zajimava debata: mam tedy otazku, Satan doporucuje radsi polosyntetiku 10W40 a ja se ptam proc?? Ptam se proto, ze me to fakt zajima -do ted v motoru B235R (cca60tkm) byl olej 10W40 a ja chtel dat plnou syntetiku 0W40 (asi Mobil, pac SAAB ho pouziva) a ted se vazne ptam, mam ho tam dat a kdyz ne proc? A chtel bych vedet proc ktery, ne to ze nekdo najel jenom 100tKm a druhej 400tKm, ponevadz motoru muzes ublizit i kdyz budes mit najeto 20tKm a budes pouzivat dobrej olej.
Satan | 06.11.04. |23:28|
Oleje a mazání - velice vděčné téma!Dovolím si několik mých zásad zde vykecat !Žádný prodejce nemůže určovat lhůtu výměny olejů - to je určeno způsobem filtrace a to zná dobře jen výrobce.Pastevci sobů jsou poměrně odvážní,když si dovolí u tak průserových motorů jako je B204 a B234 1994 dál doporučit či schválit 20000 lhůtu na výměnu.Ten vysokej počet vyblitých motorů má asi své důvody.např:používání Castrolu - kdo se cítí být tímto výrokem dotčen, tak my měl vidět motor po 100 000 km s castrolem a třeba s Pentosinem.V prvním případě je motor plný černého šlemu a jiných sraček,které jsou dle techniků Castrolu způsobeny prolínáním antifreezu do oleje,nebo ..... ale olej je bezva!Po pentosinu a převážné většině jiných olejů stejných visk.tříd jsou motory poměrně čisté,bez náznaku jakýchkoliv šlemů,popelů atd.Další velice diskutabilní věcí je používání plně syntetických olejů,zvláště třídy 0 W - .... ,které nejdou ani v našich klimatických podmínkách využít.Já používám ve svém CS 2.3 turbo polosyntetiku 10W40 a mám najeto přes 420000 km motor je ¨zevnitř světle hnědý a od výměny do výměny žádné dolévání.Když to srovnám s 9-5,která byla servisována u hunů castrolem a při 90000 měla ssací koš oleje ucpaný sra......,tak mně ani nenapadne použít něco jiného.Nebudu tady dlouho kecat - prostě není nad to se pořádně namazat!
Mirek | 04.11.04. |20:53|
Já používám pořád Pentosin, plná syntetika a měním poctivě každých 10 000 km i když výrobce udává že stačí po 20 000. Teď jsem si dle rady Satana nechal zkontrolovat sací koš a bylo to OK, takže snad Pentosin dobrej.
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz