Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
karel | 30.07.04. |22:29|
Vrum vrum hvízd - a je to tady, přátelé! Vzhledem k všestrané ošuntělosti staré dobré Talladegy z r. 87 jsem se rozhodl zainvestovat do image značky SAAB v zemích koruny české, a dotahl jsem ze Švaabska tzv. relativního krasavce - je to asi jedno z posledních CéCéček prodaných v Německu (6/93) ve stavu velmi zachovalém a s ušlechtilou historií. Kromě decentně potkaného motoru má jen dvě mouchy: nemá klimu (práce navíc, ale dá se), a nemá turbo - íčkaři prominou, já už si zvyk :-). Chtěl bych tedy přendat turbo z dědka, ale nevím, zda jsou na to vnitřnosti íčka stavěné, jestli není jiná hlava, a jak je řešen olejový obtok turba. Máte někdo prosím zkušenost nebo fishe k ofocení ? Haynes ani Alldata mě nenadchli, není toho někde víc ? Pro úplnost, jsou to oba dvoulitry s rozdělovačem. Předem díky za jakékoli info. Na podzimní ideovku se rád přiletím pochlubit.
P.S. vozidlo je v barvě hermelínu :-)
Andrejko | 14.09.04. |11:43|
nazdar, prestavba na turbo je možná, ale okrem iného potrebuješ nové piesty s vybraním kvôli nižšiej kompresii. Ak by si chcel o tom vedieť viac, napíš mi na andrejko@evona.sk, rád poradím...
tejkis | 02.08.04. |14:19|
oh, sorry, Pájíku, trochu jsem se upsal... ;-)
tejkis | 02.08.04. |08:37|
souhlasím s Pepem, když ne nové auto, tak určitě nový motor, vyjde to nabeton levněji... pokud teda pasují úchyty...
Pajik | 01.08.04. |15:28|
mno, ja tomu moc nerozumim, ale vim, ze to ma urcite jinou hlavu a dalsich xxx veci bys musel vymenit. urcite by se vyplatilo si sehnat jiny auto. ale treba se pletu...
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz