Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Turbo | 19.05.04. |15:04|
Při razantním sešlápnutí plynu mi na 3. a vyšší stupeň když je ručička v červeným poli tlaku turba, vždy jakoby trochu ztratí tlak. je to doprovázený krátkým zvukovým efektem podobným sportovnímu výfuku. Promiňte za tu poněkud kostrbatou větu, ale nedokážu to líp popsat. Prostě mám pocit, že te nzvuk od kapoty je podobnej výfuku.

Nedělá to vždy. A když, tak jen když je ručička v tom červeným. Nevíte kde je problém? Nestalo se vám to? Mám 2,3T 9000
ferda | 02.06.04. |01:19|
podle me je vse ok, preplni a pak trochu ubere tlak a to jen nekdy. a ze nema plnit do cerveneho to je hovadina, 2,3t9000 plni max 1bar a to je 1/3 cerveneho, komu plni 2,3t jen do oranzoveho, tak ten ma problem:o)) "turbo" bud v klidu, ten zvuk je jak apc ventil pusti vic tlaku na wastegate a tim ubere tlak. no, ale mozna se pletu:o)))))))))
Libor | 21.05.04. |19:27|
S tou rozežraností to nechápu(jako..),protože mi jde někdy až do 1/3 červeného a je to super pocit :-)
Libor | 21.05.04. |19:24|
Kdyby to byl přepouštěcí ventil,tak by auto šlo postupně s výkonem dolu a po čase by nenatlačilo ani k červenému.To se mi stalo loni v létě a během asi 3týdnů tlačilo jen do 3/4 žlutého.To se ale nechá změřit natlakováním sání.
tejkis | 20.05.04. |20:11|
čau, vyměň si vzduchový filtr, mohlo by to být ono, nebo rovnou instaluj hadrák. ;-)
jinak souhlasím, že rafika v červeném poli je trochu rozežranost... ;))))
Turbo | 20.05.04. |17:26|
nežere, nekouří, malinko při tom vyfouknutí ztratí tah. ale skoro neznatelně.
eklund | 20.05.04. |13:16|
správně by se ručička turba neměla do červeného pole vůbec dostávat, má končit na rozhraní žluté a červené. může to být problém v podtlaku. žere to olej? kouří to? je znát slabší zátah?
Pepe | 20.05.04. |08:46|
Ze by odpousteci ventil???
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz