Ríloud Přepínač StaráNahoře/StaráDole řazení zpráv (cookies needed) Zpátky na přehled témat Reagovat na toto téma - přidat zprávu
Tino | 06.04.04. |10:47|
já jo a mám docela dlouhej seznam co mi tam nefunguje... :-/
Nechal jsem si i napsat ceny za kolik by mi to opravili a součet dal víc něž kolik stálo auto. Tak do toho nejdu... :)
Tomik | 23.04.04. |16:18|
No vidím, že jsem svou žádostí o minutu ticha za kamaráda bývalého aktivního Saabistu způsobil trochu napjaté prostředí - čekal jsem, že se Někdo chytí za nos ... , ale on je vzadu potichu. Nevadí, v mnou popisovaném případě šlo spíš o starého Saaba a starou Škodovku, ale princip je stejnej - chudák kluk se vydal málem z posledního, aby šelmu udržel na silnici ... a oni mu udělají servis, že se málem zadře motor. No a pak se k tomu neznají ... . Takže co mu zbývá - manželka ho s tím vyhodí, že má ten krám prodat, on tedy koupí jetého kombíka aby bylo čím jezdit a tiše spřádá plán, jak se gentlemansky vyrovnat s příkořím, které mu nezmíněný garážmistr svou bezmeznou nezodpovědností způsobil.

Stejně je zvláštní, jak se auta začnou rychle vracet do některých servisů - roky bez poruchy, jen údržba, a jen člověk zajede Někam, je tam každý měsíc a pořád něco. No nic, popovídáme si na letišti.

Lucky | 23.04.04. |15:02|
Co je platny Satane, ze technici Wallicaru jsou nejlepsi. Kdyz jim to ti co jednaji s lidma kazi. Ja osobne jsem byl svedkem, kdyz nejaky pan platil garancni prohlidku sve 9-5 ktera misto 16tis. stala 24!! Podle vyrazu toho pana bych tipnul, ze se tuto sumu dozvedel az pri placeni. To muze byt servis jaky chce, ale kdyz provedou tohle, tak uz me tam uz neuvidi. Me se stalo to same (misto cca 5ti 14), sumu jsem zaplatil, ale do toho servisu uz nikdy nepojedu a ani ho nikomu nedoporucim. At odvedli svou praci jakoliv dobre.
Jeste k tem Skodovkam... Ja mel starsiho Saaba (5 let), dneska mam novou Skodovku, duvod je velice jednoduchej, je sakra rozdil platit mesicne 5tis. naftu, nebo 10tis. benzin pri stejnych dynamickych vlastnostech aut. Takze to ze nekdo vymenil Saaba za Skodovku neznamena, ze nema Saaby rad!! Tak si je (nas) neberte do ust:o)).
Pepe | 23.04.04. |08:43|
AU! Kdo to byl???
Pepe | 23.04.04. |08:42|
Taky se uz pohybuju mazi letadlama nejakej patek a casem jsem dospel k nasledujici poucce: "Vsechny servisy jsou stejny, jenom Wallicar jsou madari".
To, jak jsou vsechny servisy stejny, uz nechavam na kazdem z nas. Ja osobne to nemyslim nijak hanlive. Vsichni jsme jenom hovadka bozi a kdo v zivote nic neposral, at hodi sutrem.
Tomik | 22.04.04. |17:03|
Ještě s tím snižováním cen ND - blahých časů, když se ještě lidi chodili ptát do Wallicaru, kolik by je stál ten či onen díl ... byla skutečně cena jak říká Tíno - tedy 2x tolik, než by člověk zaplatil třeba ve Švýcarsku (oboje fungl nové originální díly od autorizovaného servisu). Nápad snížit ceny ND na polovičku má tedy až nepříijemně reálný základ. Na druhou stranu, ať si kdo chce prodává co chce za kolik chce, když se uživí - třeba na ně taky dojde.
Wallicar ublížil spoustě lidí, kteří měli nebo mají Saabíky rádi ... .
Tomik | 22.04.04. |14:33|
Eklunde, zasloužíš-li si to jméno vůbec ... přečti si ty příspěvky ještě jednou, prosím, a přehodnoť to. To že máme velmi vyhraněný názor na některé servisy neznamená, že nemáme rádi Saabíky. Ostatně 99 jsem se vozil už jako hodně malej kluk - v době, kdy Macháček starší ještě běhal s flintou po lese ... teda to bylo ode mě hnusný. Ale zase, na druhou stranu, je to pravda. Nemá smysl se hádat, všechno se dá dohodnout a vysvětlit - tyhle války barev fakt nahrávají jenom Magyorům. Až odtáhnou, bude líp. Jsem sice euroskeptik, ale ... ty dovozy po vstupu ...
Tino | 22.04.04. |09:18|
Eklund: zdá se ti jako konstruktivní návrh třeba snížení ceny ND na polovinu? ;o)
David | 22.04.04. |09:00|
Nelíbí se Ti, Eklunde, že mladí vlci vyjou stejně jako ti staří?!
eklund | 21.04.04. |21:05|
přátelé, jak tak sleduji Vaše oduševnělé nápady, připomínky a ostatní pindy, nechápu proč níže zmíněné škodovky nekoupíte všichni. 90% našich vozů jsou neskutečný starý piksly, který se snažíme za každou cenu udržet ve stavu, aby jakžtakž jely. typy jako olda, tomik, před časem misu nebo tak nějak, dokažou všechno akorat zkritizovat, házet lejna na všechno, za co musejí pustit korunu. když něco kritizuju, tak musím mít v záloze něco lepšího nebo aspoň navrhnout něco konstruktivního. jinak ty svoje blitky prodejte a držte huby.
Satan | 16.04.04. |09:33|
To Mirek:jsem klasický cholerik a tím je řečeno vše.
Mirek | 15.04.04. |14:04|
Davide děkuji, měl bych to po sobě alespoň přečíst.
David | 15.04.04. |11:31|
Mirku, dštili.
Mirek | 15.04.04. |00:35|
Pánové, jsem velmi překvapen kladným hodnocením Wallicaru. Celou dobu jsem si myslel, že tam vše stojé za hovno. Alespoň tak to slyším a čtu ze všech stran. Sám mám osobní zkušenost pouze s panem Šárovcem a ten se choval velmi korektně. Auto jsem si od něj ale nakonec nekoupil. Koupil jsem ho jinde adnes bych ho nejraději hodil ze skály a jeho servismany rovnou s ním. A upozorňuji, není servisováno u Maďarů.
Satane my inteligenti jsme velmi rychle a dávno pochopili, kdo jsi. Já osobně jsem ale dost dobře nechápal Tvé dobrácké rady lidem, kteří na Tebe čpěli oheň a síru, jak mají dát dohromady ty svoje plečky. Jsi takový lidumil, nebo rychle zapomínáš na zlá slova ?
Tomik | 13.04.04. |16:55|
TO Tino o fíčurách: ... a to si představ, že na mém originálním audiosystému Saab Clarion MY84 je nejsíš fototranzistor nebo který bazmek a reguluje intenzitu podsvětlení. Tuhle jsem o tom mimoděk prohodil s některými prodejci a Superb už to má taky!!! ... tedy na tachometru ... wot téchnika. Jinak prosím o minutu ticha za mého kamaráda Saabistu, který si musel koupit škodovku. Jeho Saab totiž stojí v servisu na garanční opravě už přes půl roku a servis se k tomu nějak nezná. No nic ... nebudeme pomlouvat.
Olda | 13.04.04. |10:37|
nějak nechápu co tak rozhořčilo pána temnot, samotného Satana z Kolovrat.
Někomu se nezdála lokace a ceny, mě se nezdál přístup dvou prodejců. A na tom trvám, protože vím jakým způsobem se chovají v jiných autosalonech, kde se prodávají výrazně levnější káry. Na adresu jejich mechaniků zde nezaznělo jediné křivé slovo a z mé strany spíš naopak. No nic, ozvala se další potrefená husa. Jen doufám, že se pro mě tímto nadobro nezavřela brána do pekel (ty modrý vrata)....:)
Tino | 13.04.04. |09:50|
zvláštní... osobně jsem pomlouval jen ceny a místo (ha, potrefená husa se ozvala :o) )
Ale nemyslím si, že bychom uvedli nějakou výraznou pomluvu... ceny jsou láce, ale co se dá dělat. Pomalu si na seznamu z Checkpointu odškrtávám věci co jsem opravil...

Jo, taky jsem koukal na světýlko pod haupnou a zjistil jsem, že je tam polohový rtuťový spínač. To jsou mi věci, ten Saab mě nepřestává udivovat... asi se budu věnovat víc servisu, protože jinak mě uniknou takovéhle fičurky :)
Pepe | 13.04.04. |09:31|
Cau Satane, nenechej se zbytecne vytacet. Dyt je to jenom blby forum na blbejch strankach.
Tomik | 12.04.04. |10:11|
Tak na "tohoto" Satana bych si byl netipnul, ale to je to kouzlo tajemství internetu. Já myslím, že Wallicar všichni vnímáme dole dobře, nahoře dle zásluh. Jsou tam lidi, kteří tomu opravdu rozumnějí, ale bohužel organizačně končí vedoucím servisu. Všechny je osobně znám a Satan jistě ví, kdo jsem (a nechci tu prát naše nedořešené "neshody") a že to myslím zcela vážně a fakt vím o čem mluvím. Co nám asi všem na Wallicaru vadí je to, jak to ty Magyoři vedou. Za Borovičky to sice bylo "specifické", ale aspoň se prodávaly auta. Každá z osobností (servisů) kolem Saabu má něco dobrého a něco špatného. To kdo má koho rád závisí na tom, jak moc mu vadí že z něj někdo dělá blbce a tahá z něj peníze. Závisí i na tom, jak to kdo komu dovolí (proto někdo s Macháčkem vychází a někdo holt ne, třeba já, tedy se "starým"). Takže závěrem: kryptogenní Wallicar pro mě vždycky bude znamenat jejich vedení v celé své hrůznosti. Jejich servisní akce zaručeně není cílena na "ty naše sráče", jak Satan správně naznačil - co by si na nás taky vzali, že? Takže buďme rádi, že tam člověka vůbec pustí a myslím že s klidným srdcem můžeme nakupovat díly a doplňky za polovičku kdekoliv v zahraničí nebo u "Saab osobností", se kterými momentálně vycházíme. Ještě k tomu Wallicaru: pamatuju se, že jsem tam kdysi (ale opravdu dávno) byl s c900 a nemohli se mi dostat do motoru - nějak se to vpředu vzpříčílo a nešlo to zvednout (vpředu) víc jak 15 cm - to se fakt stalo, kdysi. No nic, Saabum zdar a palbu stav - aspoň uvnitř odboje bychom měli spolu vycházet, co?
Satan | 11.04.04. |00:30|
Vážení pánové - zúčastnili jste se akce kontrola Vašich sráčů a jediné co jsem se dozvěděl z Vašich brebtů je to že kryptogenní Wallicar to dělá stejně blbě.Nevím co by jste chtěli - zadarmo Vám někdo zkontroloval auto.ve Wall. nedělají (rukama) žádní debilové,ale jsou to velice dobří mechanici,se kterými se radím já,Macháček a další.Zákazník je sice náš pán,ale o zákazníky,kteří umnějí jen blbě kecat a každého pomlouvat nestojím a pochybuju že někdo by oně stál.Znám Vás většinu osobně a vím pod kterým nickem se kdo skrývá.Je zajímavé,že největší odbrníkorejpalové přijedou ke mně do dílny a mluví se mnou tak,jako bych ani nevěděl,že infernet existuje.Jsou ovšem vyjímky - Eklund,Colmsson,a jiní,kteří se umí představit a jejich jednání je zcela na rovinu.Kdysi tu na mně byl vyhlášen jihád.Dneska vyhlašuju jihád já a to na blbce a pomlouvače. Pokud náhodou někdo neví kdo se skrývá pod nickem Satan - moje občanské jméno je Josef Plichta Saab servis Kolovraty tel:736623352.
Tino | 07.04.04. |11:05|
ha, tak to já jsem žádnou tužku ani čepici nedostal... né, že bych jí potřeboval... :)
Příjezd je fakt na pytel... zmiňoval jsem se jim tam, že jsem se projel zpátky po dálnici do Prahy, protože to vypadá, že mají nájezd tam... (a měli by mít, protože tohle bloudění je fakt pakárna). Jinak s oldou souhlasím o obsluze.
Olda | 07.04.04. |10:41|
Právě sem se tam votaď vrátil. Mé zkušenosti: lokace hrozná; showroom nic moc, vhodný spíš pro prodej zemědělské techniky; u příjmu jeden unilej chlápek, kterýho časem doplnil druhej, ještě unilejší ( jak sem se později dozvěděl, tak finanční ředitel) a auto přebíral servisní technik, který byl naprosto v pohodě; samotná prohlídka trvala asi hoďku a během který se objevil další prodejce ( mladej kluk) se kterým se dalo dobře kecat a byl ok. Ukazoval mi ty nový 9-5 ky a 9-3 ky a pochválil mi mojí 900 (90), což mě jako správnýho ješitu potěšilo; pak se vrátil technik informoval mě o několika drobnostech, o kterých zčásti vím a zčásti jsou pro mě nové, ale nic zásadního. Pak se ještě ukázal ten první suchar dal mi tašku s tužkou a kšiltovkou a bylo. Celkově sem spokojenej, protože sem to čekal horší a až na ty dva kyselý chlápky ok.
Tomik | 07.04.04. |09:58|
Marketingova akce na zvýšení návštěvnosti servisu Polar Motors - kryptogenní Wallicar. Ten servis a showroom je fakt ďábelskej.
Pajik | 07.04.04. |09:30|
asi budu za vola, ale fakt netusim vo co tu go
Tomik | 06.04.04. |18:02|
Na checkpointu jsem sice nebyla, ale cestou z Vysočiny jsem se zastavil (podotýkám že pozdě v noci) v tolik opěvovaném autosalonu / servisu / novém reprezentativnějším zázemí.
Ten Šándor fakt není při smyslech - to je neuvěřitelný místo. Tedy místo samotné je celkem strategické, ale ten příjezd! Tedy o mrtvých jen dobře, ale zlatej Tuzex.
Tino | 06.04.04. |13:26|
no, ale aspoň mám seznam věcí na opravení... jen mě zaráží, že to asi nepřipojovali na komp, protože jsem nenašel žádnej záznam o kontrole. A třeba taky nekontrolovali filtry, což jsem i docela chtěl...
Olda | 06.04.04. |13:10|
já tam jedu zejtra, dopadnu asi stejně, jejich pověst je asi předchází právem
No elks were harmed in the making of your forum. Honeypot.cz