slety:








doporuč. četba:







zásobování:










sponzoři:





| 19.03.2005 | 8. IDEOVÁ KONFERENCE s I. orientálním závodem | Český Šternberk




    Tato ideovka se zapsala do análů SUG jako první, při které se začalo s praktikováním nesmyslu zvaným "Orientační závod". Pro organizátora této IK se tento jeho výmysl stal prokletým, neboť při přípravě orientačky byla jeho postarší saabina 900 turbo 16 na jedné prosecké křižovatce zákeřně nakryta zezadu bezcharakterním Volkswagenem T5 (nejedná se o Fridricha, ten je již plně impotentní, neboť je T3 a hlavně 1.6 TD). A při každé další IK se pravidelně umísťuje na samém závěru startovního pole s maximem najetých kilometrů, minimem splněných úkolů a občas i poškozeným vozem od místních domorodců, když po něm házejí vybavení domácností a kolen. Zatím marně všichni čekají kdy si z orientačky přitáhne lesní vílu či mořskou pannu, ale není všem dnům konec.


všechny fotky od začátku

    Ale abychom se vrátili k počátku IK. Příjezd byl stanoven v Českém Šternberku na 9.00 hod a pro opozdilce byly připraveny sankce v podobě trestných bodů do orientačky. Nutno podotknout, že organizátor přijel o půl desáté s pocitem, že přijede asi 5 aut. Při příjezdu na parkoviště, které v tu chvíli již celkem solidně blokovalo asi 13 vozů , pro místní domorodce neznámé značky a původu, se organizátor IK začal v Červeňákovi příčit nohama o přístrojovku a dožadoval se okamžitého odjezdu, neboť jeho představy o komorní akci o deseti lidech se rozplynuly stejně jako sníh, který se ve formě vody snažil sežrat naše vozy na parkovišti v podhradí. Mohutnou pravačkou Pepého byl přidržen a posléze vydán na pospas již promrzajícím posádkám.

    Následovala prohlídka turbohradu Český Šternberk ,při které se nám nepodařilo vymámit z komnat místního pána domu, hraběte Šternberga. Snad při příští prohlídce si na nás udělá čas a pochválí naše stroje.


    Po prohlídce hradu a kontrole ptactva byla zahájena orientační soutěž. Vozy byly vypouštěny v přesných intervalech, po důkladných kontrolách tachometrů a sčítání losů ve vozech. Cíl byl stanoven jako obvykle v hospůdce U Hrnčíře v Kutné Hoře. Na patnáct rezervovaných míst se asi čtyřicet lidí vešlo celkem bez problémů. Jsme velmi družní. Po solidním obědě byly vyhlášeny výsledky závodu a vědomostního testu. Následovalo hromadné focení a odlet vozů k domovům.

.
 výsledná listina:
 1.   Veronika / Marta / Norton / Draken       52 km  
 2.   ??   ?? km  
 3.   ??   ?? km  
 4.   ??   ?? km  
 5.   ??    ?? km  
 6.   ??   ?? km  
 7.   ??   ?? km  
 8.   ??   ?? km  
 9.   ??   ?? km  
 10.   ??   ?? km  
 11.   ??   ?? km  
 12.   ??   ?? km  


(výsledková listina se sice dochovala, ale nikdo neví kde. Takže se prosím přihlaste, kdo si pamatujete svoje cílové pozice)



Po třech letech zavzpomínal a sepsal Dandy

  Stručný letový zápis:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 09:00  plánovaný slet v podhradí Českého Šternberku
 09:42  přílet organizátora
 10:24  prohlídka hradu
 12:03  taktický ústup zpět do přístaviště a start závodu
 15:39  postupné přílety do cíle (U Hrnčíře) v Kutné Hoře
 17:16  přelet na parkoviště "Stará fára"
 17:55  prohlídka města
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   


další fotky jsou ZDE
Všechny Tinovi obrázky tady

příslušně správný pokec